گوناگون
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۱۸ فروردين

گویا قرار نیست داستان احتراق گوشی های هوشمند Apple خاتمه یابد. این بار بر اساس گزارشات منتشر شده متوجه شده ایم گوشی یکی از صاحبان این برند در چین دچار آتش سوزی شده است.
داستان از آنجایی شروع می شود که صاحب گوشی iPhone هنگامی که می خواهد به گوشی خود سر بزند آن را در حال احتراق می یابد. وی می گوید دستگاه را برای شارژ در داخل اتاق خواب گذاشته بودم. پس از مدت کوتاهی در هنگام بازگشت به اتاق متوجه دودی ناشی از آتش سوزی در اتاق شدم و پس از وارد شدن به محل با صحنه‌ ی سوختن گوشی روبرو شدم.
وی بعد از این اتفاق با مرکز خدمات و پشتیبانی محصولات Apple تماس گرفت. به او گفته شد در اسرع وقت گوشی را برای تعمیر به مراکز سرویس تحویل دهد، اما پس از این کار سرویس دهندگان اعلام کردند که سوختگی محصول به حدی است که گوشی غیر قابل تعمیر است.
علت آتش سوزی این گوشی ناشی از احتراق باتری لیتیوم یونی محصول بوده است. مرکز خدمات تلفن Apple اعلام کرده است گوشی این فرد نسخه ی اصلی آیفون نبوده بلکه یک محصول جعلی است ولی به یاد داریم که هنوز چند ماه از آتش سوزی سومین محصول این کمپانی نمی گذرد و Apple باز هم به دلایل نامعلوم قصد تبرئه ی خود را دارد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه