تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۸:۴۲ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۳ آبان

بر اساس گزارش خبری در وب سایت Gizmo china بعد از سامسونگ گالکسی نوت 7، آیفون اپل 7 پلاس نیز منفجر شد. به نقل از پورتال خبری، به محض آتش گرفتن گوشی، خبر آن بلافاصه و به طور خیلی تصادفی به شهر Yunnan واقع در جنوب غربی کشور چین رسید.
این وب سایت خبری در ادامه اضافه کرد که در حالیکه صفحه نمایش دستگاه کاملا شکسته و نابود شده و از بدنه اصلی جدا شده بود، همچنان به سرعت شروع به لرزش و انتشار دود کرد. اپل اکنون مسئول پاسخگویی به این مسئله است.
شواهد نشان داد که این چهارمین مورد انفجار آیفون در سال 2016 می باشد.
طبق گفته یکی از کاربران بنام Redite ماه گذشته، آیفون اپل 7 هنگامی که به محل سکونت یکی از مشتریان منتقل میشد، منفجر شد. کاربر ادعا نمود که آیفون 7 متعلق به یکی از همکاران وی بود. ظاهرا یکی از مدیران اجرایی شرکت اپل جهت کسب اطلاعات دقیق تر در خصوص این حادثه در محل حاضر شد.
وی بیان کرد، شرکت سازنده اپل بطورکلی نسبت به کنترل کیفیت ساخت و تولید بسیار سختگیرانه عمل می کند. مسئولیت این چنین انفجارهایی آن هم در مورد گوشی های آیفون باید بطور جدی توسط شرکت کوپرتینو مورد بررسی قرار گیرد.
در ضمن ناگفته نماند که تنها گوشی های سامسونگ و اپل نیستند که دچار انفجار شدند. اخیرا مشاهده شده است که یکی از گوشی های هوشمند بنام رلیانس Lyf در هند نیز منفجر شده که علت آن مربوط به باطری گوشی بوده است. یکی از کاربران در صفحه توییتر خود بین کرد، بعد از منفجر شدن گوشی Lyf، خانواده ی من دور این گوشی برای همیشه خط قرمز کشیدند. تصاویر مشاهده شده بیانگر یک گوشی سوخته با نام تجاری Lyf می باشد. در حالیکه نوع و مدل گوشی منفجر شده واضح و مشخص نیست.
همچنین در ماه جولای، یکی از کاربران گوشی Xiaomi Mi 4i  از انفجار گوشی خود در حالیکه که پشت میز کار دفتر خود مشغول استفاده از گوشی بود خبر داد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه