تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۱۲:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۷ شهريور

درست در زمان رسیدن اپلیکیشن های اندروید به بازار خواهد آمد.
در ماه می، گوگل اعلام کرد که آن ها اپلیکیشن های اندروید را برای Chrome OS عرضه خواهند کرد، در نهایت این دو سیستم عامل به نوعی با یکدیگر همراه می شوند که می تواند Chromebook را نسبت به قبل، قابل استفاده تر کند (یک میلیون به علاوه ی اپلیکیشن های بیشتر). ناگهان، Chromebooks قابل تبدیل، خوش آیند تر و جذاب تر به نظر رسیدند. Acer نیز حتما فکر اینجا را نیز کرده بود، زیرا تنها چند روز پیش در IFA از Chromebook R13 رونمایی کرد. همانند جانشین قبلی خود یعنی R11 ، R13 دارای یک لولای 360 درجه است که به آن اجازه می دهد تا به آسانی از Chromebook به یک تبلت دارای ویژگی های اندروید در مدت زمان کوتاهی تبدیل شود.


همانطور که از اسم آن پیداست، R13 دارای یک صفحه نمایش 13.3 اینچی است. Acer مشتاق بود که به این نکته اشاره کند که این اولین Chromebook قابل تبدیل در این اندازه محسوب می شود، که مطمئنا در صورتی که شما جزو طرفدارن صفحه نمایش های بزرگ باشید، برای شما قابل توجه خواهد بود. این یک صفحه نمایش نسبتا زیبا است، از وضوح تصویر تمام اچ دی 1920 x 1080 به علاوه ی LED-lit IPS LCD برخوردار است. اندازه گیری آن 12.83  در 8.98 در 0.61 اینچ بوده و وزن آن 3.28 پوند است، و در کوله پشتی شما سنگین به نظر نمی رسد. همچنین باید بگوییم در زمانی که به حالت تبلت درآمده بود، در زمان نگه داشتن آن به عنوان یک تبلت به دلیل وزن آن، کمی مشکل داشتیم. این مطمئنا یک تبلت است که شما ترجیح می دهید تا آن را بر روی پای خود قرار داده و استفاده کنید تا این که بخواهید آن را با یک دست نگه دارید.


همچنین در مورد تبلت باید بگوییم که ما فکر می کنیم که لولای آن در زمانی که ما آن را به این طرف و آن طرف می چرخاندیم، محکم به نظر می رسید، یعنی به اندازه ی کافی مقاوم و خوش ساخت بود که بتوانیم R13 را در شکل های مختلف در دست بگیریم، به عنوان مثال در حالت لپ تاپ استاندارد، در حالت چادر مانند، در حالت مورد نیاز برای ارائه یک سخنرانی و البته به شکل یک تبلت.


همچنین ما فکر می کردیم که صفحه ی لمسی نیز به خوبی پاسخگو باشد، اما فرصت این را نداشتیم که چندین اپلیکیشن را در حالت دمو و در غرفه ی Acer اجرا کنیم. آن چه که بیش از همه از آن لذت بردیم، کیبورد آن بود. کلیدهای آن بسیار خوش ساخت و تخت بوده و از عمق زیادی برخوردار نبودند، که نتیجه ی آن می توانست تایپ کردن بسیار سریع باشد. و احساس می کردیم که می توانیم تا جایی که می خواهیم با سرعت به تایپ کردن بپردازیم.


همچنین در مورد قطعات داخلی، R13 دارای یک پردازشگر چهارهسته ای MediaTek M8173C CorePilot، یک دوربین HD در جلوی لپ تاپ برای کسانی که چت می کنند، به علاو ی یک پورت USB نوع C در کناره های آن و همچنین دارای USB 3.0 ، HDMI ، بلوتوث 4.0  و میکروفون معمولی و همچنین جک هدفون می باشد. در مورد قابلیت ذخیره سازی، دارای حافظه ی 16GB, 32GB و 64GB می باشد که می توانید از میان آن ها انتخاب کنید. قیمت آن از 399 دلار آغاز شده و از ابتدای ماه اکتبر امسال موجود خواهد بود. که در حول زمانی است که Play Store برای Chromebook عرضه خواهد شد. چه زمان بندی درستی!


ما در تمام طول هفته از برلین در آلمان ، و از نمایشگاه IFA 2016 همراه شما خواهید بود. به این قسمت مراجعه کنید تا از تمام اخبار و اطلاعات مربوط به نمایشگاه آگاه شوید.






دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

سه تبلت جدید و متنوع از کمپانی Acer