موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۵ شهريور

در بازار گوشی‌های هوشمند، محصولات عرضه نشده همیشه در معرض بر ملا شدن هستند. و به خصوص این موضوع برای اپل، سامسونگ، و دیگر تولیدکنندگان عمده صدق می‌کند و همیشه شاهد لو رفتن طراحی‌ها، مشخصات، و ویژگی‌های آنان قبل از عرضه‌ی رسمی آن‌ها هستیم. این موضوع در مورد گوگل هم صدق می‌کند و پیش از رونمایی رسمی از Pixel 3 شاهد یک سری لو رفتن اطلاعات است – به ویژه در تازه‌ترین اتفاق، یک نمونه از این مدل در صندلی عقب سرویس تاکسی Lyft جا ماند.
Android Police تصاویری از Pixel 3 XL را منتشر کرد که توسط راننده‌ی خودروی Lyft گرفته شده بود، کسی که این گوشی را پس از پیاده شدن مسافر ثبت کرد. این راننده که خود مالک Pixel 2 XL است، به لطف ناچ برجسته‌اش، نسل بعدی این گوشی را شناسایی کرد و قبل از تحویل آن به صاحبش تعدادی عکس از آن گرفت.
اطلاعات لو رفته‌ی اولیه نشان می‌دهند این پرچمدار جدید دارای نمایشگری ۵.۵ اینچی با وضوح تصویر ۱۰۸۰*۲۱۶۰ و نسبت تصویر ۲:۱ است. به احتمال زیاد دارای یک باتری ۲۹۱۵ میلی آمپر ساعت و دو دوربین جلویی ۸ مگاپیکسلی خواهد بود که یکی از آن‌ها دیافراگم f/1.8 و دیگری f/2.2 دارد. گفته شده Pixel 3 XL مجهز به تراشه‌ی Snapdragon 845 با ۴ گیگابایت RAM است.
به گفته‌ی بلومبرگ، هر دوی این گوشی‌ها در رویداد گوگل در تاریخ ۹ اکتبر در شهر نیویورک رونمایی خواهند شد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه