موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۲۳:۵۹ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۱ خرداد

این دو لپ تاپ که در یک لپ تاپ جای داده شده اند ممکن است برای شما آشنا به نظر برسند.
ASUS به تازگی از خط تولید جدید لپ تاپ Transformers 2-in-1 رونمایی کرد که به طرز مشکوکی شبیه یکی از محصولات مایکروسافت می باشد. با داشتن صفحه نمایش لمسی، پایه و کیبوردهای قابل حمل، همانطور که حدس     زده اید، این محصول ما را به شدت یاد Surface می اندازد. البته بر روی همه ی آنها ویندوز 10 اجرا می شود، که همین امر رابطه ی آن با Surface را غیرقابل انکار می کند. طبق اطلاعیه ی جدید، Transformer 3 Pro  به عنوان یکی از پیشرفته ترین ابزارها محسوب می شود، از طرف دیگر Transformer 3 جایی در این بین قرار می گیرد در حالی که مدل Mini آن سبک ترین می باشد.


هم Transformer 3 Pro و Transformer 3 دارای صفحه نمایش 12.6 اینچی، وضوح تصویر 2880 X 1920 و ضخامت 275 ppi pixel می باشد. شباهت های دیگری نیز در این زمینه وجود دارند: اتصالات  Thunderbolt 3 و Usb نوع C ، بلندگوهای Harmon Kardon و USB 3.0 و پورت HDMI از جمله این شباهت ها هستند. همچنین هر دوی آن ها از قابلیت خواندن اثر انگشت برخوردارند. همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، این لپ تاپ دو در یک با تجهیزات جانبی ASUS مانند خودکار مخصوص، یک Universal Dock ، یک AudioPod ( یک بلندگوی چهارضلعی با صدای فراگیر) یک ROG XG Station 2 ، یک graphic dock که به این دستگاه قدرت دسکتاپ کامپیوتر را انتقال می دهد ( و آماده ی کار کردن با واقعیت مجازی می باشد.)، همخوانی دارد. هر دوی این تبلت ها در Icicle Gold و Glacier Gray در دسترس هستند.


از بین این دو، Transformers 3 Pro ، سنگین تر و محکم تر با ضخامت 8.35 mm است. Kickstand یا پایه ی آن دارای یک لولای انعطاف پذیر است که به شما اجازه می دهد تا دستگاه خود را در هر زاویه ی دیدی که مدنظر شماست تا 170 درجه تنظیم کنید. 3 Pro همچنین دارای یک کیبورد جایگزین و پوشش دهنده است که از نور پشت زمینه نیز برخوردار است و به ارائه ی " کلید مسافرتی 1.4 mm " می پردازد که ASUS اعلام کرده است به ارائه ی یک تجربه ی تایپ کردن مشابه با نوتبوک در اندازه ی معمولی می پردازد. این لپ تاپ همچنین دارای پردازشگر        Intel Core i7 می باشد و دارای حافظه تا 1TB PCIe X4 SSD و 16GB  از 2133MHz می باشد. همچنین یک دوربین اضافه 13 مگاپیکسل در پشت دستگاه و یک دوربین در جلوی دستگاه نیز قرار دارد.


در حالی که Transformer 3 از صفحه نمایش هم سایز با Transformer 3 Pro برخوردار است، Transformer 3 باریک تر و سبک تر با ضخامت 6.9 mm و وزن 695 gram می باشد. Transformer 3 داری پردازشگر Intel Core نسل هفتم به علاوه ی حافظه ی 512GB SSD و تا 8GB  می باشد. استند صفحه نمایش آن کاملا انعطاف پذیر نیست و تنها در دو جهت حرکت می کند. این دستگاه به همراه یک کیبورد Transformer Sleeve برای مشتریان ارسال می شود همچنین در این بسته بندی، یک کیبورد مسافرتی 1.4mm فرستاده می شود و در چهار رنگ، همرنگ کیبورد جایگزین آن موجود می باشد. ( شنی، زغالی، خاکستری مایل به قهوه ای وکهربایی).
اگر فکر می کنید که هر دوی این تبلت ها برای سلیقه ی شما بیش از اندازه بزرگ هستند، ASUS همچنین به ارائه ی Transformer Mini پرداخته است. دارای صفحه نمایش 10.1 اینچی،
با ضخامت 8.2mm و وزن 790 گرم با کیبورد متصل شده به آن می باشد، که بدون کیبورد، 530 گرم از وزن آن کاسته می شود. همانند Transformer Pro 3 ، دارای پایه ی ترکیبی به همراه طراحی لولای انعطاف پذیر است که به شما اجازه می دهد تا آن را به هر زاویه ای که دوست دارید تغییر دهید. همچنین از امکان خواندن اثرانگشت برخوردار است.


کیبورد آن کمی کوچکتر و دارای کلید مسافرتی 1.5mm می باشد و از یک پایه ی Integrated Palm rest برخوردار است. سایر ویژگیهای آن شامل یک تلفن هوشمند ZenSync می باشد که به شما اجازه می دهد که به Sync کردن پیام های کوتاه خود به همان روشی که در iOS و OS X EI آن را انجام می دهید، بپردازید.


Transformer Mini و کیبورد آن در بسیاری از رنگ های متنوع مانند کوارتز خاکستری، سفید مرواریدی، کهربایی، سبز نعنایی و طلایی قندیلی ارائه می شوند.
قیمت ASUS Transformer 3 Pro از 999 دلار آغاز می شود در حالی که Transformer 3 از قیمت 799 دلار آغاز می شود. هنوز صحبتی در مورد موجود شدن این محصول ارائه نشده است، اما به محض مطلع شدن، با اطلاعات به روز در خدمت شما خواهیم بود.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
صادق
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۵ خرداد
سلام . هنوز زمان عرضه تبلت asus transformer 3 pro در بازار جهانی مشخص نشده؟
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Computex 2016 همانند یک بسته بندی می باشد!