ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۲ بهمن

شرکت ارتباطات مبین‌نت اعلام کرد به دلیل الزام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به‌ عنوان متولی اصلی صنعت ارتباطات کشور، این شرکت موظف به جمع‌آوری آنتن‌های وایمکس خود و خاموش نمودن این شبکه‌ در شهرهای تهران و کرج شده است.
در نتیجه مشترکین وایمکس این شرکت در شهرهای فوق که تاکنون اینترنت خود را به TD-LTE ارتقاء نداده‌اند، مدت‌زمان محدودی فرصت دارند تا با استفاده از شرایط ویژه، مودم خود را تعویض کرده و جدیدترین فناوری اینترنت بی‌سیم ثابت را تجربه کنند.
مبین‌نت تأکید کرد با توجه به اینکه فناوری وایمکس مدت زیادی است که منسوخ‌ شده و قابلیت توسعه‌ی شبکه ندارد، این شرکت فناوری TD-LTE را جایگزین آن کرده است که می‌تواند سرعت چند برابری را هم در دانلود و هم در آپلود برای مشترکین فراهم کند.
ضمانت پنج‌ ساله‌ی بازگشت وجه نیز سیاست جدید مبین‌نت برای ایجاد اطمینان از کیفیت فناوری TD-LTE برای مشترکین خود است که نشان می‌دهد امکانات فناوری جدید تا چندین سال قابل استفاده خواهد بود.
به‌ همین دلیل با توجه به عدم امکان ارائه‌ی اینترنت در آینده‌ای نزدیک، صمیمانه از مشترکین خود درخواست کرده است، از شرایط در نظر گرفته‌ شده استفاده کرده و مودم خود را ارتقاء دهند. مشترکین وایمکس می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت مبین‌نت مراجعه کرده و یا با شماره تلفن ۱۵۷۵ تماس حاصل نمایند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه