ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۱ ارديبهشت

معاون ساخت و توسعه آزادراه‌ها شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور آخرین مهلت پرداخت عوارض الکترونیکی را تا هشت روز دیگر اعلام کرد و گفت: رانندگانی که عوارض الکترونیکی را تا دهم اردیبهشت پرداخت نکنند، ۳۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.
«حسین میرشفیع» در گفتگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا اظهار داشت: طبق اعلام قبلی قرار شد از تاریخ ۲۸ اسفند‌ماه سال گذشته عوارض عبور از چهار آزادراه تهران-قم، تهران-ساوه، کرج-قزوین و قزوین-زنجان به صورت الکترونیکی دریافت شود.
‌وی با بیان اینکه تعدادی از رانندگان اعتراض دارند که بدون عبور از این آزادراه‌ها پیامک برای پرداخت عوارض ارسال شده است، گفت: احتمال بروز خطا وجود دارد اما طبق بررسی‌ها احتمال بروز خطا کمتر از یک درصد است.
معاون ساخت و توسعه آزادراه‌ها شرکت ساخت افزود: گویا تعدادی مالک خودرو بدون اینکه از این چهار آزادراه ترددی داشته باشند پیامک پرداخت عوارض را دریافت کرده‌اند که این افراد می‌توانند اعتراض خود را همراه با ثبت شماره پلاک خودرو به شماره 100001531 پیامک کنند.
معاون ساخت و توسعه آزادراه‌های شرکت ساخت با بیان اینکه مرکز اپراتوری اعتراضات پیامک شده را بررسی می‌کند، گفت: اسناد با تصاویر ثبت شده مطابقت داده می‌شود، اگر اسناد با تصاویر ثبت شده از پلاک همخوانی نداشته باشد، پیامک اصلاحیه برای مالک خودرو ارسال می‌شود.
میرشفیع با بیان اینکه ۱۲۰ کارشناس در مرکز اپراتوری به موضوعات و اعتراضات رسیدگی می‌کنند، ادامه داد: مالکان خودرو می‌توانند درخواست صورتحساب تردد خودروی خود در یک بازه زمانی مشخص را به شماره 100001531 ارسال کنند. البته این اطلاعات تنها در اختیار مالک خودرو قرارداده می‌شود.
وی درباره دلایل بروز خطا در این سیستم اظهار داشت: هر چند که میزان بروز خطا زیر یک درصد است اما باید به صفر برسد و برای کاهش این خطا در حال شناسایی دلایل بروز آن هستیم. یکی از دلایل این است که دوربین و دستگاه شماره پلاک را اشتباه ثبت کرده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه