تکنولوژی
الناز فرجی۱۶:۱۳ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۹ ارديبهشت

در عصر موبایل ، یک کارت گرافیک PC جدید تلاش میکند تا نزد کاربران اعتبار لازم را پیدا کند . اما حتی اگر سالهاست کارت گرافیکی نصب نکرده اید، بهتر است آخرین محصول Nvidia ، GeForce GTX 1080 را امتحان کنید . چرا ؟ چون وعده ی عملکردی عالی در زمینه ی واقعیت مجازی را میدهد .
جف فیشر ، نائب رئیس بیزینس pc Nvidia در بیانیه ای که در وبسایت شرکت در روز جمعه منتشر شده بود گفت " اولین GPU بازی pascal ما ، GeForce GTX1080  ، در بازی و تجربه های VR بسیار عمیق ، واقع گرایانه و با تاثیر زیاد عمل میکند. این قوی ترین GPU بازی است که تا به حال ساخته شده و یکی از بهترین کارهای ما است . "
این کارت حتی از کمپانی سازنده ی بازی VR محبوب ، EVE:Valkyrie هم تایید گرفته است . هیلمار پیترسون ، رئیس کل بازی CCP Games در بیانیه ای توسط Nvidia گفت " GeForce GTX1080  وعده ی این را میدهد که یکی از آخرین کارت گرافیک ها برای EVE:Valyrie باشد . "  تیم سوئینی ، بنیان گذار epic games در بیانیه ای گفت " ما صحنه هایی سینمایی از بازی paragon را گرفتیم که طراحی شده بودند تا بصورت آفلاین در آیند ، و در GTX1080 با زمان واقعی تنظیم شوند . خیلی شگفت انگیز خواهد بود و بی صبرانه منتظریم ببینیم طراحان در دنیای بازی ، طراحی خودکار یا معماری ، چه برای صفحه نمایش های دو بعدی و چه VR ،چه میسازند .
این کارت گرافیک از 27 می در دسترس خواهد بود.

برچسب هاVirtual RealityNvidia
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Bloomberg: Intel به تولید تراشه های مودم برای آیفون بعدی می پردازد