پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۲ شهريور

HTC اعلام کرد با پیشرفت همکاری بین این سازنده‌ی VR و اینتل، آداپتور بی‌سیم HTC Vive پس از مدت‌ها انتظار برای خرید آماده می‌شود و هم اکنون تاریخ پیش فروش، عرضه و قیمت آن مشخص شده است. این وسیله‌ی جانبی که از ۲۴ سپتامبر با قیمت ۳۰۰ دلار به فروش می‌رسد، شامل یک اشتراک آزمایشی Viveport رایگان برای دو ماه است. پیش فروش آن هم از ۵ سپتامبر آغاز می‌شود.
همانطور که از نام دستگاه مشخص است، آداپتور بی‌سیم هدست‌های Vive را قادر می‌سازد بدون کابل متصل به کامپیوتر میزبان عمل کنند. این آداپتور سازگار با Vive اصل و Vive Pro است، اگرچه هدست دوم نیاز به بسته‌ی همسازی ۶۰ دلاری دارد.
آداپتور جدید شبیه به T است و بر بالای سر کاربر قرار می‌گیرد، دو آنتن بی‌سیم دارد که از دو طرف چپ و راست آداپتور بیرون آمده و یک کابل اتصال با یک باتری اختصاصی ۱۰ میلی آمپر بر ساعت با فناوری شارژ سریع Quick Charge 3.0 است که در پشت آن قرار دارد. به گفته‌ی کمپانی سازنده، آداپتور جدید ۲ تا ۳ ساعت کار می‌کند، هر چند بیشتر به ۲.۵ ساعت اشاره شده است که با بهره‌گیری از استاندارد WiFiی جدیدی به نام WiGig، اطلاعات در فرکانس ۶۰ گیگاهرتز جابه‌جا می‌شوند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه