ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۵ آبان

به گزارش ایلنا، محمد جوادآذری جهرمی در گفتگو با برنامه‌ی رادیویی تهران من ورزشی که ماهیتی طنز داشت گفتگویی را انجام داد. وی درباره‌ی اینکه در طول هفته‌ی ورزش یا نرمش می‌کنند یا خیر اظهار داشت: ورزش کردن جزء فرصت‌ها نیست و در میان واجبات است و باید زمانی را به آن اختصاص داد. تقریبا روزی ۴۵ دقیقه سعی می‌کنم پیاده‌روی داشته باشم. شنبه‌ها هم به همراه معاونین در چمن فوتبال بازی می‌کنیم. بعضی اوقات استخر هم می‌رویم اما زیاد جدی آن را دنبال نمی‌کنم.
وی در ادامه درباره‌ی اینکه طرفدار کدام تیم هست افزود: خیلی‌ها تا به حال تلاش کردند که از من بپرسند که طرفدار کدام تیم هستم اما نتوانستند متوجه شوند. من هر دو تیم استقلال و پرسپولیس را دوست دارم.
وزیر ارتباطات درباره‌ی اینکه در چه پستی بازی می‌کند و معاونین در بازی جرات می‌کنند که خشن بازی کنند یا خیر تصریح کرد: من معمولا فوروارد بازی می‌کنم اما در این روزها که با دوستان بازی می‌کنم اغلب در پست دفاع به میدان می‌روم. من را می‌زنند اما بعضا با ابزار شوخی این اتفاق رخ می‌دهد. این برنامه فوتبال را هم گذاشتیم تا دوستان هر گونه برنامه‌ای دارند در زمین فوتبال پیاده کنند. متاسفانه با سایر وزرا هنوز فرصت نشده تا بازی کنیم اما از وقتی که آمدیم به همراه معاونین فوتبال را مرتبا بازی می‌کنیم.
وی درباره‌ی اپراتور ایرانسل که حامی و اسپانسر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است بیان داشت: تا آن جا که اطلاع دارم وضعیت ارتباطی دو باشگاه با ایرانسل خوب است و منابع مالی این دو تیم به صورت عمده از طرف ایرانسل تامین می‌شود. ارتباطات خوب و سازنده‌ای دارند و تا به حال من ندیدم اختلافی باهم داشته باشند. مطالباتی دارند اما اختلاف خیر.
آذری جهرمی درباره‌ی اینکه برای بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا یکی از مشکلاتی که ای اف سی از ورزشگاه آزادی گرفته وضعیت اینترنت است و چه راهکاری برای حل این مشکل از طرف وزارت ارتباطات توصیه می‌شود اذعان داشت: اینترنت ورزشگاه برای بازی دربی آخر که برگزار شد همراه اول آمد و پوشش داد و خود من هم ورزشگاه بودم و انصافا کیفیت ارتباط هم خوب شده بود. در بازی پرسپولیس و السد هم کیفیت اینترنت درون ورزشگاه خوب بود. منتها در بیرون ورزشگاه و موقع بیرون رفتن به خاطر ازدحام ظاهرا کیفیت خوب نبوده است اما در داخل ورزشگاه مشکلی وجود نداشته است. حدود هفت سایت اختصاصی برای ورزشگاه گذاشته‌اند. اما آنجا دو امکان ویژه را می‌خواهد. یکی امکان ویژه‌ی اینترنت برای خبرنگاران که فعلا موجود نیست که بخواهیم اختصاصی در اختیار خبرنگارن بگذاریم. دوم هم وای فای هست. ما آماده هستیم اگر مدیر ورزشگاه آزادی مایل باشند و مانند فاز اول که با همکاری داشتند؛ همکاری مجدد داشته باشند می‌توانیم این مشکل را در کوتاه مدت مرتفع کنیم.
آذری جهرمی در پایان گفت: درباره‌ی بازی فینال هنوز چیزی به ما گفته نشده وگرنه ما حاضر هستیم هرگونه همکاری داشته باشیم.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه