ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱ شهريور

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره‌ی فیلترینگ Twitter گفت: «فیلترینگ این سرویس به خاطر مسائل اخلاقی و فرهنگی نبوده بلکه مربوط به حوزه‌ی امنیت ملی است.»
محمد جواد آذری جهرمی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره‌ی رفع فیلتر شبکه‌ی اجتماعی Twitter با بیان اینکه وزارت ارتباطات این شبکه را فیلتر نکرده است که بخواهد رفع فیلتر کند، گفت: «این‌که بگوییم ما می‌توانیم Twitter را رفع فیلتر کنیم، درست نیست. نهادی که تصمیم گرفته این شبکه‌ی اجتماعی فیلتر باشد، بنابر یک ملاحظاتی این کار را انجام داده است.»
 وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت دوازدهم ادامه داد: «من هم از Twitter استفاده می‌کنم. این شبکه‌ی اجتماعی ابزار مناسبی برای دیپلماسی عمومی، برقراری ارتباط با مردم دنیا و اظهارنظر درباره‌ی موضوعات مختلف است. اینکه ما رسانه‌ی خودمان را محدود به تلگرام کنیم که فقط جامعه داخلی از آن استفاده می‌کنند، استراتژی خوب و مناسبی نیست. واقعیت این است که فیلترینگ Twitter به خاطر مسائل اخلاقی و فرهنگی نبوده بلکه مربوط به حوزه امنیت ملی است. باید درباره‌ی موضوع رفع فیلتر Twitter مذاکره و صحبت کنیمو ما تلاش خودمان را می‌کنیم تا در این زمینه به یک جمع‌بندی مناسب برسیم.»

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه