گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۰ بهمن

تابستان گذشته بود که Facebook اعلام کرد فضای تبلیغاتی مختص به کاربران در News Feed رو به اتمام است و این بدان معنا بود که این ماشین پول‌سازی جهت رشد و فروش تبلیغات نیاز به مکانی دیگر دارد. چهارشنبه Facebook خبری را منتشر کرد مبنی بر آنکه محیط مورد نظر را یافته است: Inside Messenger اپلیکیشن پیام‌رسان مستقل خودش.
Facebook به‌زودی برخی از این تبلیغات کاربران موجود در News Feed را به سبک carousel به‌طور آزمایشی درون Inside Messenger به نمایش خواهد گذاشت. این نوع آگهی تبلیغاتی به‌گونه‌ای خواهد بود که به کاربر این امکان را می‌دهد بتواند میان کارت‌های تبلیغاتی مختلف بپیماید. طبق گفته‌ی Stan Chudnovsky، مدیریت بخش Messenger، در حال حاضر قرار است که این قابلیت تنها برای کاربران محدودی از استرالیا و تایلند راه‌اندازی شود.
تبلیغات در نیمه‌ی پایین صفحه‌ی Messenger کاربر نمایش داده خواهد شد و این بدان معناست که کاربر قادر است با اندکی اسکرول به سمت پایین صفحه، تبلیغات را مشاهده نماید. آگهی‌دهندگان در اینجا نیز به همان شیوه‌ی سابق می‌توانند کاربران را مورد هدف قرار دهند به این صورت که نمی‌توانند مخاطبشان را بر اساس اطلاعات موجود در پیام‌های خصوصی وی انتخاب کنند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه