امنیت
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۳ آذر

یوجین کسپرسکی امروز، 3 دسامبر، در طی سخنرانی خود در چهارمین کنفرانس بین المللی اینترنت گفت: در سال 2017 حدود 90 میلیون ویروس جدید کشف شده است. Kaspersky اشاره کرد که وی بیش از 25 سال است که در زمینه ی امنیت سایبری کار می کند و می گوید: وضعیت فضای مجازی در جهان به صورت کاملا پویا، در حال تغییر است. البته از نظر او این یک مشکل عمده است که باید مورد توجه قرار گیرد.
به عنوان مثال، در حال حاضر بیش از نیم میلیارد ویروس مختلف در جهان وجود دارد که هر روز بیش از 300 هزار ویروس اضافه می شود. 20 سال پیش فقط 500 ویروس کامپیوتری در جهان وجود دارد، 10 سال پیش حدود 2 میلیون بود و در پایان 2017 حدود 90 میلیون ویروس جدید شناسایی شده است.
 یوجین کسپرسکی افزود که بیشتر این ویروس ها بسیار ضعیف هستند، کاربر می تواند به راحتی آنها را حذف کند. اما باید به این نکته اشاره کرد که هر سال برنامه نویسی این ویروس ها پیچیده تر می شود. در کنفرانس جهانی مدیریت انسانی در سال جاری، 1500 متخصص از 80 کشور جهان شرکت می کنند. آنها درباره ی فناوری های پیشرفته ی اینترنت، چشم انداز اقتصاد دیجیتال جهانی و همکاری بین المللی مشترک در زمینه‌ی داده های اینترنتی در مقیاس بزرگ به بحث خواهند نشست.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه