تکنولوژی
سارا محمد علیئی۲۲:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۶ شهريور

کمپانی اپل بلافاصله پس از رونمایی از آیفون 7، در سایت رسمی خود به مخاطبان خود پیشنهاد داد برای محافظت از رنگ بدنه این گوشی از کیف موبایل استفاده کنند.
یکی از زیباترین رنگ های سری جدید آیفون جت بلک است که به مرور زمان، خط و خش های بسیار ریزی بر می دارد و تلفن شما را از زیبایی می اندازد. همچنین روی بدنه آن دائما با اثر انگشت کثیف می شود.
زیبایی تنها در نما
رنگ جت بلک آیفون 7 تنها در نیم ساعت به فروش رفت. با این حال، بسیاری از روزنامه نگاران در نظرسنجی ها، اعلام کرده اند، گوشی های هوشمند به سرعت جذابیت ظاهرخود را از دست می دهد.


به این مورد، تنها در روزنامه ها اشاره نشده، بلکه در شبکه های اجتماعی، بسیاری از کارشناسان، که موفق به خرید این گوشی قبل از عرضه عمومی شده اند به مشکل خش افتادن این گوشی اشاره کرده اند.

باقیماندن اثر انگشت نیز بر روی گوشی قابل توجه است:

نظر کارشناس


گوشی هوشمند با رنگ "جت بلک"  بدنه ای از جنس آلمینیوم، آندایزینگ نه برابر ساخته شده است.
" واقعیت اینجاست که خود فلز آلمینیوم، فلز راحت ، نرم و انعطاف پذیری است . در نگاه اول به نظر می رسد پوشش محافظ بر روی آن کشیده شده است و از بدنه گوشی در برابر خش محافظت می کند. آلمینیوم در مجاورت با هوا تیره تر می شود و جای انگشت بر سطح آن باقی می ماند به همین دلیل از آلومینیوم آنودایز استفاده شده است. این عمل مقاومت آلمینیوم را چندین برابر افزایش می دهد. اما نه تا آن حد که از خش افتادن گوشی جلوگیری کند. تنها راه محافظت از این جنس گوشی قرار دادن آن در کیف موبایل یا قاب محافظ است"

برچسب هاIPHONE 7
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

انتشار خبر جدید از قیمت و ویژگی های آی فون 7