کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۱ آبان

شیائومی حضور رسمی‌اش در لندن را با راه‌اندازی Mi 8 Pro، گوشی هوشمندی با نمایشگر ۶.۲۱ اینچی آغاز کرد. همراه با این مدل، شیائومی طیف وسیعی از دیگر محصولات، شامل Mi 8، گوشی هوشمند Redmi 6A، ردیاب تناسب اندام Band 3، و اسکوتر برقی Mi را هم با خود آورده است.
اگرچه شیائومی تا حد زیادی متمرکز بر بازار بومی چین و بازارهای آسیایی نظیر هند است، اما به طور پیوسته یک سری محصولات را در مناطق جدیدی از جمله آمریکای لاتین و بخش‌های شمالی و شرق اروپا عرضه می‌کند.
این شرکت تاکنون تلفن موبایلی در آمریکا نفروخته است، اما محصولاتی نظیر گیرنده‌ی دیجیتال تلویزیون را در این کشور به فروش می‌رساند.
شیائومی اوایل سال وارد بازارهای کشورهای فرانسه و ایتالیا شد و در ماه نوامبر به طور رسمی کار خود را در اسپانیا آغاز کرد. با وجود اینکه محصولات شیائومی تاکنون به راحتی در بریتانیا از طریق فروشندگان ثانویه خرید و فروش می‌شدند، از ۱۸ نوامبر محصولات آن در اولین فروشگاه فیزیکی Mi  فروخته می‌شوند.
در رویداد شیائومی در لندن، این شرکت برای اولین‌بار Mi 8 Pro را در بازارهای خارج از چین عرضه کرد. این محصول به همراه Mi 8 Lite، دو ماه پیش در چین معرفی شد. قیمت اولیه‌ی Mi 8 Pro، به میزان ۴۹۹ پوند (۶۵۳ دلار) است که آن را تبدیل به موبایل به نسبت ارزان قیمتی کرده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه