موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۱ بهمن

گوشی هوشمند جدید Huawei P8 Lite قرار است تاریخ 1 فوریه 2017 در بازار گوشی های همراه به فروش برسد. نماینده این کمپانی، این خبر را تنها دو روز قبل از این تارخ به صورت رسمی اعلام کرده است. البته گوشی دیگری نیز تحت نام Huawei P8 Lite قبلا توسط این کمپانی عرضه شده بود.
Huawei P8 Lite جدید نسبت به مدل قبلی خود تغییرات عمده ای کرده است و از لحاظ عملکرد و مشخصات فنی بهبود یافته است. دستگاه بر روی سیستم عامل Android 7.0 Nougat اجرا خواهد شد. گوشی هوشمند جدید با صفحه نمایش IPS Full HD 5,2 اینچی ارائه شده است.
همچنین این گوشی مجهز به آخرین فناوری اسکنر اثر انگشت می باشد. دوربین های اصلی و سلفی به ترتیب 12 و 8 مگاپیکسلی هستند. در قلب این گوشی پردازنده Kirin 655 هشت هسته ای خواهد تپید. این گوشی مجهز به 3 گیگابایت رم و 16 گیگابایت فضای ذخیره سازی می باشد. علاوه بر این قابلیت افزایش حافظه جانبی microSD  تا 256 گیگابایت را داراست.
طرفدران این محصول در انگلستان می توانند گوشی هوشمند را به مبلغ 185 پوند استرلینگ خریداری کنند. البته قیمت این محصول در دیگر نقاط اروپا 239 یورو خواهد بود. به گفته کارشناسان این میزان قیمت در برابر ویژگی های محصول بسیار مناسب تلقی می گردد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه