کسب‌وکار
مهدی پرهیزی۱۳:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۸ آذر

Sony اطمینان ندارد که چه ژانری در حوزه‌ی بازی‌های واقعیت مجازی به موفقیت بزرگ‌تری دست خواهد یافت. اما بنابر گزارشات منتشر شده Sony قصد دارد در طول دو سال آینده تجربه‌ای جدید از بازی‌های این ژانر برای کاربران PlayStation VR به ارمغان بیاورد.
PlayStation VR که ماه گذشته عرضه شد، هدستی ۳۹۹ دلاری است که به منظور کار با PlayStation 4 و محصول تازه‌ معرفی شده‌ی این شرکت یعنی PS4 Pro طراحی شده است.
این تکنولوژی که سال جاری معرفی گردیده است، همچنان در ابتدای مسیر خود قرار دارد. محصولات Oculus از Facebook و HTC Vive همگی در تلاش‌اند تا این حوزه را در اختیار خود قرار دهند.
به گفته‌ی Shawn Layden، رئیس بخش آمریکای Sony Interactive Entertainment، حوزه‌ی واقعیت مجازی برای سرگرمی افق‌های تازه‌ای را نمایان کرده است، اما همچنان مشخص نیست که چه ژانری از سرگرمی بر روی این پلتفرم موفق عمل خواهد کرد.
البته هدست واقعیت مجازی Sony هنگامی به بازار آمد که ۵۰ بازی برای آن موجود بود. اما به نظر می‌رسد این مقدار برای تجربه‌ی کامل این تکنولوژی کافی نباشد. چراکه برخی بازی‌ها تنها برای ۲۰ دقیقه با این دستگاه‌ها طول می‌کشند.
طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته درآمد حاصل از بخش سخت‌افزاز واقعیت مجازی در سال ۲۰۲۱ از مرز ۵۰ میلیارد دلار خواهد گذشت.

برچسب هاPS ProPS VRSony
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

فروش پانزده میلیونی رایانه‌‌ی شخصی VR Ready توسط Nvidia