گوناگون
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۵ خرداد

کمپانی Google فروش برد آفیس های هوشمند Jamboard را آغاز کرده است. به گزارش منبع خبری TechCrunch، اندازه ی صفحه نمایش لمسی این برد آفیس 55 اینچی است. تکنولوژی به کار رفته در صفحه نمایش لمسی توسط پردازنده ی Nvidia Jetson TX1 پشتیبانی خواهد شد.
این گجت اداری برای کار با برنامه ی G Suite طراحی شده است و از برنامه های Google پشتیبانی می کند. Jamboard مجهز به درگاه استاندارد USB، میکروفون، دوربین برای ضبط جلسات و برقراری تماس های تصویری می باشد. البته این برد به قلم حسی برای فعالیت های نوشتاری مجهز شده است.
برای کار با این وسیله نیازی به قلم لمسی نیست و شما می توانید با استفاده از انگشت نیز، مطالب مورد نظر خود را بر روی تخته ترسیم نمایید. همچنین می توان با استفاده از سیستم کنترل از راه دور آن را کنترل نمود. نرم افزار مربوط به کنترل برای دو سیستم عامل Android و iOS طراحی شده است. هزینه ی خرید این دستگاه جدید 4999 دلار است و در حال حاضر تنها برای خریداران در ایالات متحده در دسترس می باشد.
گوگل قصد دارد محصول خود را تا تابستان امسال به بازارهای کانادا و انگلستان عرضه نماید.  لازم به ذکر است هزینه ی تعمیر و نگهداری ماهانه ی این برد مبلغی در حدود 600 دلار است و کاربران حرفه ای نیز برای دریافت پشتیبانی فنی سالانه ملزم به پرداخت 300 دلار خواهند بود. به گفته ی کارشناسان این محصول بسیار گران تر از رقبایی مانند Microsoft خواهد بود. به گفته ی آنها، محصول گوگل به یک نوت بوک بزرگ با پشتیبانی از بسته ی Google Docs شبیه است و همانند برد Microsoft، یک کامپیوتر کامل ست. قیمت استند این برد نیز که به صورت مجزا عرضه می شود، 1349 دلار خواهد بود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه