ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۸ مهر

معاون پستی رگولاتوری از آغاز فعالیت تجاری اپراتورهای خصوصی پست در چارچوب پروانه‌ی اعطا شده به آن‌ها تا یک‌ماه آینده خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مجتبی نصیری گفت: دو اپراتور ترن پارت تیپاکس و شرکت پست پیشگامان بادپا پس از دریافت پروانه، در سه حوزه‌ی ایجاد زیرساخت‌های لازم، شبکه‌ی توزیع و سامانه‌های نظارتی در چارچوب پروانه و الزامات رگولاتوری اقدامات لازم را انجام داده‌اند و تا یک ماه آینده سرویس‌های پستی خود را در قالب اپراتورهای خصوصی این حوزه ارایه می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه این اپراتورها متعهد هستند در سال اول در ده مرکز استان فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کنند، عنوان کرد: در حال حاضر گردش مالی بخش پست کشور حدود ۹ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال است که با حضور اپراتورهای خصوصی در بخش ارتباطات کشور این بازار در سال پنجم فعالیت، به حدود ۶۳ هزار میلیارد ریال می‌رسد.
نصیری افزود: پروانه‌ی اپراتورهای پستی به منظور ایجاد رقابت و توسعه در بخش پست و ساماندهی فعالیت‌های پستی در کشور ارایه شده است که در پی آن مردم حق انتخاب بیشتری در حوزه‌ی سرویس‌های پستی داشته و نظارت بر کیفیت خدمات و پاسخگوئی به شکایات مردم در این حوزه نیز برای رگولاتوری فراهم می‌شود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه