تکنولوژی
الناز فرجی۱۹:۱۴ - ۱۳۹۴ شنبه ۲۶ دي

گرچه حرکت واقعیت مجازی از بازی به فیلم و تلوزیون به سرعت در حال وقوع است ، ولی طرفداران hulu باید کمی بیشتر برای اپلیکیشن VR کمپانی صبر کنند . این وسیله ی تجربه ی واقعیت مجازی که قرار بود در نوامبر راه اندازی شود، مقارن با gear VR سامسونگ ، به گفته ی سخنگوی Hulu به  mashable  در روز چهارشنبه هنوز آماده ی کار نیست . سرپرست تجربی hulu، بن اسمیت مانند زمانی که به variety گفته بود ، در گزارشی در روز سه شنبه اعلام کرد که تلاش های کمپانی درباره ی این VR تا بهار نتیجه نخواهند داد . او به Variety  گفت . " ما زمان زیادی را در خمودگی میگذرانیم . موارد مختلف را امتحان میکنیم ، بررسی میکنیم که چه چیزی کار میکند و چه چیزی کار نمیکند . "
" شما چیز هایی از ما در بهار در رابطه با VR خواهید دید ، تجربه ی واقعیت مجازی برای ویدئو و چیزهایی دیگر . "  برنامه ی اصلی برای Hulu این بود که اپلیکیشن VR اش را همزمان با هدست gear VR  سامسونگ راه اندازی کند اما نوامبر گذشت و hulu هیچ توضیحی در رابطه با این تاخیرش نداد . در آخرین نظرات اسمیت ، او قول داد که محصولات واقعیت مجازی hulu شامل محتویات واقعیت مجازی عمومی و همینطور اپلیکیشن های طراحی شده برای هدست های VR شود . با این حال ، این بار حرف هیچ برند هدست VR ای نشد ، یعنی این کمپانی برنامه دارد تا دسترسی مجازی اش را به دیگرسخت افزار های  پخش های کننده ی VR برساند .
و در حالیکه اسمیت VR را تکنولوژِی " اولین اقتباس کننده " نامید ، و  چیزی که "هنوز برای مادر ها و پدر ها در Cedar rapids,Iowa مناسب نیست " ، اما هنوز علاقه ای آشکار بین طرفداران hulu وجود دارد که در توئیتر در باره ی راه اندازی نشدن اپلیکیشن VR Hulu در نوامبر سوال کردند . برای این سوال ها ، hulu اینگونه به کاربران پاسخ میدهد " که تیم سخت در حال تلاش است که به زودی این وسیله را آماده کند . "

برچسب هاHuluVirtual Reality
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

دوربین GoPro دوربین واقعیت مجازی جدید خود را راه اندازی میکند،پلت فرم آنلاین