موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۱۷ دي

شرکت آلکاتل برای جا نماندن از رونمایی‌های نمایشگاه CES در سال 2020، از چهار گوشی اندرویدی جدید به نام‌های 1S ،1V ،1B و 3L رونمایی کرد.
مدل‌هایی که هرکدام به مشخصات و قابلیت‌هایی خاص مجهز شده‌اند و با توجه به تنوع قیمتی خود، می‌توانند گزینه‌های مناسبی برای خرید باشند. و اما در خصوص معرفی این چهار گوشی؛ ابتدا از آلکاتل 3اس شروع می‌کنیم.
نقطه بارز این گوشی، سیستم دوربین آن است به طوری که از یک سنسور 48 مگاپیکسلی اصلی قابلیت ادغام چهار پیکسل در یک پیکسل می‌برد. این ویژگی، عکس‌هایی باکیفیت و زیبایی را حتی در محیط‌های با نور کم نیز برای کاربران به ارمغان خواهد آورد.
دو سنسور دیگر 8 مگاپیکسلی واید و 2 مگاپیکسلی ماکرو نیز در کناری این سنسور 48 مگاپیکسلی جای گرفته است که می‌توانند برای ثبت عکس‌هایی متفاوت، مفید واقع شوند. علاقمندان به عکس‌های سلفی نیز می‌توانند با کمک دوربین 8 مگاپیکسلی قسمت جلویی دستگاه، سلفی‌های باکیفیتی را ثبت کنند.
از دیگر مشخصات آلکاتل 3ال می‌توان به نمایشگر 6.22 اینچی LCD با نسبت ابعاد 19:9، پردازنده هشت هسته‌ای، رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی و طول عمر باتری یک روزه اشاره کرد. این گوشی با قیمت تقریبی 155 دلار و در طی یکی دو ماه آینده روانه بازار خواهد شد.
 

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه