تکنولوژی
الناز فرجی۲۱:۰ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۷ تير

ملکه الیزابت به ملاقات ملکه آینده که یک ربات است نه انسان میرود.
گزارش از مت نواک در 26 ژوئن 2015 در ساعت 12.00
همه این را میدانند که ربات های آینده در حال اشغال مشاغل ما هستند.مشاغل در خدمات مواد غذایی,کار درمزرعه,و شاید مهمتر از همه ,سلطنت.
بله این احتمال میرود که  بالاخره روزی, یک ربات جایگاه ملکه را خواهد گرفت و زودتر از آن امروز ملکه الیزابت به دیدار یکی از ربات هایی رفت که قرار است او را از سلطنت برکنار کند.فقط به این موج بامزه نگاه کنید .فکر میکنم این پادشاهی است.
ملکه الیزلبت دوم در حال حاضر در یک سفر رسمی به آلمان است که بیشتر شامل گشتن در اطراف و مشاهده چیزهایی به همراه تکان دادن سر به صورت مودبانه بود.چیزهایی مانند ربات!و صادقانه بگویم احساس کردم که ملکه بیشتر ترسیده است تا لذت ببرد.تنها چشمهای آنگلا مرکل نشاندهنده این بود که قیام ربات ها را اجتناب ناپذیر میداند و آن را درک کرده است.زمان به سرعت در حال نزدیک شدن به زمانی است که آن دستهای مواج آن ربات ها با مشت و خشونت به سرکوب انبوهی کیسه گوشت  با خون تازه میپردازند و آنها را  برای قرن ها به بردگی خواهند گرفت.به نظر خواهد آمد که من در حال  سعی کردن برای دوست شدن با یک ربات بزرگ هستم اما یک ربات ملکه در واقع حساسیت زیادی ایجاد میکند وقتی راجع به آن فکر میکنید. اشرافی و سلطنتی بودن در انگلستان یک کار تشریفاتی بدون هیچ قدرتی است در کنار صرف مقدار مسخره ای از پول در طول نسل ها با عث جمع آوری شدن گسترش اتحادییه جک در کل دنیا شد.


21 قرن سلطنت برای ربات ها ساخته شده بود!!
آیا کشور شما نیاز به فردی دارد که در اطراف بچرخد و نمایش ها را مشاهده کند و دست سیاستمداران را به گرمی بفشارد؟درواقع ربات هها این کار را دائما انجام میدهند.خدا ربات ملکه را حفظ کند!
هیچ جای تعجبی ندارد که آنگلا مرکل اولین کسی بود که از قبل یک پیش نمایش از چیزهایی که قرار بود در برلین مشاهده شود به ملکه داد.با قضاوت بر اساس عکس های بی شمار مارکل در کمپانی ربات ها, به طور واضح در حال تلاش برای خوب برخورد کردن با ربات های آینده مان است.اما مگر اینکه شما خودتان یک ربات باشید هر رهبر جهان باید احتمالا حواسش به همه چیز جمع باشد.یک چرخش همگانی که یک روز با یک دست سرد خالی از زندگی یک ماشین کشنده کنترل خواهد شد.
(من شما را مطمئن میکنم که اگر من ملکه بودم با این مزخرفات کاری نداشتم).ملکه ربات آینده این را به ملکه الیزابت گفت درباره سردرگمی اخیر ملکه در یک پرتره که از آلمان هدیه گرفت.این هنرمند معروف اولین کسی خواهد بود که به دیوار تکیه خواهد کرد اگر آنها سعی کنند که این افتضاح را گردن من بیندازند.من پادشاه ربات هستم و من شما لعنتی هارو نابود خواهم کرد.یک ربات از آینده نمیتواند به این نظربرسد.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

گامی دیگر در صنعت روبوتیک؛ هواپیمای بدون سرنشین نقشه میکشند و ربات ها مسیر را دنبال میکنند