ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۹ شهريور

به گزارش فناوران، در جلسه‌ی معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، هم‌افزایی دو نهاد در حوزه‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات مورد تاکید قرار گرفت.
در این جلسه سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در خصوص تعداد و تنوع کسب‌وکارهای حاضر در الکامپ ۹۷ و بهبودها نسبت به نمایشگاه سال گذشته، بازخوردهای خود را در خصوص برنامه‌های اجرا شده ارایه داد و کیفیت کلی الکامپ این دوره را با توجه به فضای موجود، بسیار خوب توصیف کرد و از آمادگی معاونت برای همکاری‌های بیشتر در الکامپ سال آتی خبر داد.
ستاری در این نشست، اطلاعاتی در خصوص آخرین برنامه‌های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در حوزه‌ی کسب‌وکارهای نوپا و حمایت از حلقه‌های مختلف زنجیره‌ی زیست بوم نوآوری و فناوری ارایه داد و بر نقش تشکل‌های صنفی در موفقیت هر چه بیشتر این برنامه‌ها تاکید کرد.
محمد باقر اثنی عشری رئیس سازمان نیز ضمن ارایه‌ی دستاوردهای الکامپ امسال به برنامه‌های سازمان برای توسعه‌ی نمایشگاه سال آتی پرداخت. در ادامه، اثنی عشری ضمن بیان فعالیت‌های مشترک در حال انجام با ستاد فاوای معاونت، برنامه‌ها و اقدامات سازمان در حمایت از کسب‌وکارهای این حوزه و بهبود فضای کسب‌وکار را تشریح کرده و بر ادامه و توسعه‌ی همکاری‌های فیمابین تاکید کرد.
اثنی عشری، حمایت از کسب‌وکارهای نوپای فضای مجازی را به عنوان یکی از وظایف سازمان در ساماندهی بازار برشمرد و با توجه به اهمیت موضوع و تفاوت ماهیت حمایت‌ها و برنامه‌های مد نظر در حوزه‌ی کسب‌وکارهای نوپا، از برنامه‌سازمان برای تشکیل دبیرخانه‌ی مستقل کسب‌وکارهای نوپا خبر داد و برنامه‌های مد نظر برای اجرا توسط دبیرخانه را تشریح کرد.
ستاری با استقبال از این موضوع، حمایت معاونت و همکاری در اجرای این برنامه‌ها را اعلام کرده و نحوه‌ی اجرای این حمایت‌ها را به جلسات تخصصی ما بین کارشناسان دو مجموعه ارجاع دادند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه