ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۵ مرداد

شرکت خدمات هوایی منطقه ویژه‌ی اقتصادی پیام در گستره‌ی ۱۰۰۰۰ هکتاری در جنوب غربی مهرشهر کرج قرار داشته و ۳۶۰۰ هکتار از اراضی آن بر اساس قانون به‌ عنوان منطقه‌ی ویژه اقتصادی معرفی و امکان سرمایه‌گذاری و حضور فعالان اقتصادی وجود دارد.
از آنجایی که منطقه‌ی ویژه‌ی اقتصادی پیام تنها منطقه‌ی ویژه‌ی اقتصادی وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است، تلاش کرده در راستای توسعه‌ی صنعت IT و ICT گام بردارد. در همین راستا و برای تبدیل شدن منطقه به هاب صادرات و واردات محصولات فناوری اطلاعات و ارتباطات و ایجاد کریدر ICT کشور، زیرساخت‎‌های مورد نیاز را برای توسعه‌ی شرکت‌‎های فعال در حوزه‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات، شرکت‌‏های دانش‌‎بنیان، شرکت‌‎های فعال در فناوری‌‎های نوین، تولیدکنندگان سخت‌افزار و نرم‌افزار، سازندگان مراکز داده (Data Center)، صادرکنندگان و واردکنندگان خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات، مجموعه‌های نوپا (Startup) و شتاب‌دهنده‌ها (Accelerator)، تامین‌کنندگان سرمایه و دیگر فعالان این حوزه، فراهم کرده است.
این زیرساخت‌ها شامل: تدوین طرح جامع شهر ICT، استفاده از فرودگاه باربری و مسافربری، تامین برق صنعتی، ایجاد فیبرنوری و سوله‌های آماده، ارایه‌ی دفتر کار و انبار و دیگر امکانات زیربنایی توسعه است. آن دسته از اعضای سازمان که تمایل به استفاده از این تسهیلات دارند، می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت این شرکت مراجعه کنند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه