ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۳ ارديبهشت

به گزارش مهر، معاون توسعه‌ی مدیریت و جذب سرمایه‌ی معاونت علمی با بیان اینکه استارتاپ‌ها می‌توانند در اقتصاد کشور موثر باشند، گفت: در حال حاضر آمار تعداد استارتاپ‌ها از دستمان خارج شده است.
علیرضا دلیری اظهار کرد: استارتاپ‌ها از دل شتابدهنده‌ها بیرون می‌آیند که روز به روز تعداد شتاب‌دهنده‌ها رو به افزایش است به طوری که نزدیک به ۴۰ شتاب‌دهنده در کشور وجود دارد.
وی با بیان اینکه تعداد شتاب‌دهنده‌ها در حال افزایش است، خاطر نشان کرد: در ابتدای تشکیل استارتاپ‌ها معاونت علمی از این شتاب‌دهنده‌ها حمایت می‌کرد و اکنون هم که تعداد آن‌ها رو به افزایش است از آنها حمایت‌هایی می‌کند.
دلیری با اشاره به آمار استارتاپ‌ها و فعالیت آن‌ها گفت: در حال حاضر آمار استارتاپ‌ها از دست خارج شده است زیرا در هر جای کشور، دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی استارتاپ برگزار می‌کنند.
وی با بیان اینکه اشتغال آینده از طریق همین استارتاپ‌ها شکل می‌گیرد، عنوان کرد: برگزاری استارتاپ‌ها و به نتیجه رساندن آن‌ها در اقتصاد کشور تاثیر گذار خواهد بود به همین دلیل به این حوزه توجه ویژه‌ای می‌شود.
وی با اشاره به بیشترین حوزه‌ای که استارتاپ‌ها به آن ورود می‌کنند افزود: فناوری اطلاعات و سپس زیست فناوری از جمله حوزه‌هایی هستند که استارتاپ‌ها به آن ورود می‌کنند؛ اما برخی استارتاپ‌ها به اقتضای فعالیت در استان‌ها مانند کشاورزی و معدن برگزار می‌شوند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه