گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۳۱ شهريور

منابعی به بلومبرگ گفتند، آمازون برنامه‌ی توسعه‌ای تا سال ۲۰۲۱ در نظر گرفته و قصد افتتاح ۳ هزار فروشگاه Go را دارد. این تعداد به نظر زیاد می‌رسد، به خصوص با توجه به اینکه این شرکت تاکنون تنها چهار فروشگاه دارد.
لوازم و تسهیلات خاص ارائه شده در این فروشگاه‌ها هنوز در مراحل آزمایشی هستند. گزارش شده آمازون به این فکر می‌کند که بهتر است فروشگاه‌هایش مواد خوراکی تازه، حاضر و آماده را در کنار انتخاب خوار و بار محدود رائه دهد یا اینکه همگام با فروشگاه‌هایی باشد که برای خدمات‌رسانی به افراد در جستجوی یک میان وعده یا غذای فوری طراحی شده‌اند.
این افراد به بلومبرگ گفتند، استراتژی کلیدی Go فروشگاه‌هایی است که در زمانیکه افراد عجله دارند یا در صف‌هایی منتظر ایستاده‌اند، غذا ارائه دهند.
آمازون اولین‌بار مفهوم فروشگاه Go را در سال ۲۰۱۶ معرفی کرد و در ماه ژانویه اولین آن را بازگشایی کرد. در هفته‌های اخیر، افتتاح فروشگاه‌های Go سرعت گرفتند: دو مکان جدید از اواخر آگوست در سیاتل و یک فروشگاه هم اوایل هفته‌ی جاری در شیکاگو افتتاح شدند. فروشگاه بعدی آمازون در تاریخی نامشخص در سان‌فرانسیسکو باز می‌شود.
فروشگاه‌های Go با اتصال به یک اپلیکیشن موبایلی کار می‌کنند که به کاربران کد QR برای اسکن کردن می‌دهد. پس از آن مجموعه‌ای از حسگرها و دوربین‌های مجهز به هوش مصنوعی به منظور شناسایی افراد هنگام جابه‌جایی در فروشگاه استفاده می‌شوند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه