تکنولوژی
الناز فرجی۱۸:۱۶ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۳۰ فروردين

نتفلیکس یک رقیب بزرگ با نام تجاری قوی پیدا کرده است:آمازون
آمازون در روز یکشنبه، خدمات مستقل جدیدی را به نام ویدئوی آغازین ارائه کرد که به کاربران اجازه میدهد برای داشتن سرویس پخش ویدئو به صورت ماهیانه با هزینه 8.99 دلار ثبت نام کنند.
این هزینه 1 دلار از قیمت کمترین طرح نتفلیکس گران تر است(7.99 دلار) که فاقد ویدئوی HD است اما از طرح کامل نتفلیکس(شامل HD ) 1 دلار کمتر است.نتفلیکس این سرویس را 9.99 دلار میفروشد.این سرویس قابلیت نمایش آفلاین دانلودها را طبق آخرین بازدید از ژورنال وال استریت دارد.
مانند نتفلیکس، آمازون هم سعی دارد تا محصولات اصلی خود را توسعه دهد مانند Transparent و Man in the High Castle اما همچنان نتوانسته برای جلب موفقیت خیره کننده از نتفلیکس در محصولاتی مانند House of Cards ، Orange is the New Black و  Daredevil جلو بزند .
با این وجود، آخرین حرکت از شرکت مستقر در سیاتل نشان میدهد که آمازون مایل است مانند نتفلیکس تا زمان پیشرفت بیشتر، صبور تر باشد که یکی از ویژگی های مناسب برای شبکه های سنتی و تلوزیون کابلی بود.
یکی دیگر از تغییرات عمده برای خرده فروشان آنلاین که الان برای خدمات ویدئویی دو برابر شده است این تصمیم است که به جای اشتراک سالیانه، اشتراک ماهیانه ارائه دهند.
در حال حاضر مشترکین میتوانند برای هر ماه 10.99 دلار بپردازند همچنین این گزینه نیز وجود دارد که در صورت عدم تمایل به ادامه اشتراک آن را خاموش کنند تا دیگر مبلغی پرداخت نشود.
ارائه این سرویس قبل از گزارش روز سه شنبه که در مورد درآمد سه ماهه اخیر نتفلیکس است قطعا یکی دیگر از استرانژی های آمازون است.حال ما منتظریم تا ببینیم آیا نتفلیکس پاسخی برای این حرکت سریع رقیب دارد یا خیر.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Amazon برای بررسی مشتریان محدودیت جدیدی قرار می‌دهد