گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۸ اسفند

شش ماه پس از آنکه آمازون به استارتاپ‌ها حق مشارکت در دومین شتاب‌دهنده‌ی سالانه‌ی الکسا را داد، یک برنامه‌ی ۱۳ هفته‌ای که دسترسی ۱۰ استارتاپ را به کارمندان و مربیان آمازون از انجمن هوش مصنوعی سیاتل و شبکه‌ی Techstars پشتیبانی می‌کرد، این شرکت مستقر در سیاتل بررسی‌ها برای سومین گروهش را آغاز می‌کند. آمازون می‌گوید، برنامه‌ی ۲۰۱۹ آن در ماه‌های بین جولای و اکتبر خواهد بود.
پنجره‌ی این برنامه هم اکنون باز است و در تاریخ ۷ آوریل بسته می‌شود.
Brian Adams از Alexa Fund در پست وبلاگی نوشت: "شتاب‌دهنده‌ی الکسا، با همکاری Techstars، فرصتی برای سرمایه‌گذاران از سرتاسر جهان است تا ایده‌های جدیدشان را نشان دهند و این حتی الکسا را بیشتر به جلو می‌راند. در دو سال گذشته، ما صدها برنامه از سراسر جهان دریافت کردیم و اپلیکیشن‌های رسیده از شرکت‌هایی که طیف وسیعی از محصولات را می‌سازند، تشویق کردیم، از جمله دستگاه‌هایی که با السکا کار می‌کردند یا مجهز به آن بودند؛ نرم‌افزارها و شرکت‌هایی که فناوری‌های صوتی را تقویت می‌کردند؛ و توسعه‌دهندگان ابزارهایی که به کسب‌وکارهای مبتنی بر صوت خدمات می‌دادند."
در این زمان، آمازون به دنبال استارتاپ‌های فعال در زمینه‌ی آموزش، مراقبت‌های بهداشتی، آمادگی جسمانی و سلامت، همکاری و بهره‌وری سازمانی، و خدمات یادگیری ماشین است. Adams گفت: "ما به خصوص علاقمند به استارتاپ‌هایی فعال در زمینه‌ی این نوآوری‌ها هستیم، اما انتخاب نهایی ما محدود به این موارد نخواهد بود."
شتاب‌دهنده‌ی الکسا بخشی از بودجه‌ی ۲۰۰ میلیون دلاری Alexa Fund است که در سال ۲۰۱۵ راه‌اندازی شد و در سرمایه‌گذاری خطرپذیر بیش از ۳۵ استارتاپ مشارکت داشت.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه