تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۳:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۹ تير

CPSC نگران است که این وسیله ی دو چرخ که باید تعادل خود را بر روی آن حفظ کنید، موجب آتش سوزی شود.
زمانی که دولت آمریکا در همین سال اعلام کرد که یک هاوردبرد امن در این کشور وجود ندارد، واقعا شوخی در کار نبوده است. کمیته ی ایمنی محصولات مصرفی در مورد 501000 هاوربرد ابراز نگرانی کرده است که باتری های آن ها در اثر بیش از اندازه داغ شدن می توانند به آتش سوزی منجر شوند. اگر یکی از این محصولات را در اختیار دارید، این احتمال که تحت تاثیر این واقعه قرار بگیرید، وجود دارد: این اخطاریه مدل هایی که توسط نام های بزرگ مانند AirWalk, Razor و Swagway تولید شده اند را نیز در بر می گیرد و Mashable 10 برند دیگر را نیز اعلام کرده است.
این مسئله لزوما بدین معنا نیست که شما باید بدون بورد باشید. اگر شما یکی از این مدل های Swagway را در اختیار دارید، میتوانید از شرکت درخواست تعمیرات ( تا بیمه ی استانداردهای ایمنی آزمایشگاه نیز شامل حال شما شود) یا درخواست اعتبار برای مدل تضمین شده ی UL را داشته باشید، مانند Swagtron T1 or T3 . اگر در حال استفاده از هر مدل دیگری هستید ، دچار مشکل خواهید شد. CPSC از شما می خواهد تا یک بازپرداخت کامل از تولیدکننده یا جزئی فروش، در صورتی که می خواهید یک مدل غیر Swagway داشته باشید، دریافت کنید، که این مسئله میتواند در صورتی که شما یک مدل نسبتا ناشناخته را خریداری کرده باشید، و یا به مغازه های آنلاین کوچک سر زده باشید، دشوار باشد.


تاکید بر روی این مسئله از اهمیت برخوردار است که بازار ، گوشه ای را نشانه گرفته است. Swagway و سایر شرکت ها در حال تولید محصولاتی با امنیت بالا هستند که احتمالا به این زودی از روی قفسه های فروشگاه ها برداشته نمی شوند، بنابراین می توانید با اعتماد کامل به خریدن یک بورد کاملا جدید بپردازید. اگرچه، این فراخوان به عنوانی یک یادآوری محسوب می شود که عجله کردن به منظور سرمایه گذاری دیوانه وار بر روی هاوربورد، می تواند پیامدهای جدی ای به دنبال داشته باشد، و در نهایت کسانی که از آن استفاده می کنند افرادی هستند که باید بهای آن را پرداخت کنند.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

جهش Apple در تحقیقات هوش مصنوعی