نرم افزار
رضا رزمی۱۰:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۳ شهريور

قابلیت Stories ایسنتاگرام، از اپلیکیشن اسنپ‌چت الهام گرفته شده است. این قابلیت جدید اینستاگرام که با استقبال زیادی از طرف کاربران این شبکه اجتماعی رو‌به‌رو شد، این امکان را به شما می‌دهد که یک Stories را تعریف کنید و این Stories می‌تواند در قالب عکس و یا و ویدیو کوتاه باشد و به صورت خودکار بعد از ۲۴ ساعت از قسمت Stories پروفایل شما پاک می‌شود.
اگر از آخرین نسخه از اپلیکیشن اینستاگرام استفاده می‌کنید، به این بخش از طریق منوی بالای صفحه فید دسترسی خواهید داشت. شما گزینه ایجاد Stories را در بالا سمت چپ در کنار لوگو اینستاگرام خواهید دید و  در پایین همین قسمت و در بالای قسمتی که پست‌های فید شروع شود می‌توانید Stories‌های دوستان خود را مشاهده کنید. تنها کافی است عکس آنها را انتخاب کنید، آخرین  Stories های آنها به ترتیب برای شما به نمایش گذاشته می‌شود، با لمس هر عکس و یا ویدیو در Stories می‌توانید به عکس و یا ویدیو بعدی بروید و با کشیدن انگشت خود از سمت راست به چپ نیز می‌توانید به Stories مربوط به شخص دیگری مراجعه نمایید. در قسمت پایین سمت چپ هر یک از  Stories شما یک گزینه به نام Send Message دارید که می‌توانید با استفاده از این قسمت برای  Stories دوست خود پیام ارسال کنید، دوست شما پیام شما را از قسمت دایرکت مشاهده خواهد کرد ، کسی به جز ارسال کننده پیام و گیرنده امکان دسترسی و مشاهده پیام را نخواهد داشت.
خوب برای ساخت Stories‌، باید ابتدا گزینه زیر را انتخاب کنیم، در گام بعدی می‌توانیم هم عکس و یا هم ویدیو مورد نظر خود را ثبت کنیم. برای ثبت عکس کافی است بر روی علامت دایره فشار کوچکی وارد کنیم، ولی برای ثبت ویدیو باید انگشت خود را بر روی علامت دایره نگه‌ داریم تا عملیات ضبط ویدیو آغاز شود. در گام بعدی پس از ثبت عکس و ویدیو می‌توانید آنها را ویرایش کنید. برای گذاشت فیلتر بر روی عکس می‌توانید انگشت خود را روی صفحه به سمت راست یا چپ بکشید، افکت‌های مختلف را بر روی تصاویر خواهید دید. شما می‌توانید با استفاده از انتخاب گزینه Aa متنی را بر روی عکس و یا ویدیو تایپ کنید، و همچنین با انتخاب قلم و رنگ آن می‌توانید به صورت دستی بر روی عکس و یا ویدیو خود نقاشی کنید.


شما می‌توانید از عکس‌های گالری خود برای ساخت  Stories استفاده نمایید، کافی است به بخش دوربین  Stories بروید و صفحه را با انگشت خود با سمت پایین بکشید تا به عکس‌های موجود در گالری گوشی خود دسترسی داشته باشید.
پست‌های بخش Stories‌ تنها برای ۲۴ ساعت قابل نمایش هستند و پس از آن به صورت اتوماتیک پاک می‌شوند. شما می‌توانید مشخص کنید که چه کسانی می‌توانند Stories‌ شما را ببینند. اگر وارد تنظیمات Stories‌ شوید، می‌توانید مشخص کنید که چه کسانی می‌توانید Stories‌ شما را ببینند. شما دو بخش را خواهید دید در قسمت تنظیمات Stories‌، بخش اول می‌توانید اسم کسانی که نمی خواهید Stories‌ شما را ببینند وارد کنید. در بخش دوم می‌توانید مشخص کنید که که کلیه Stories‌ شما را چه کسانی مشاهده کنند : کلیه فالورهای شما، فالورهایی که شما هم آنها را فالو کردید و یا هیچ‌کس امکان مشاهده Stories‌‌های شما را نداشته باشد.




برچسب هاInstagram
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

چگونه Notification های خود را بر روی ساعت Apple مدیریت کنیم؟