گوناگون
رضا حسن زاده۰:۴۷ - ۱۳۹۳ شنبه ۱۳ دي

اگر شما هم طرفدار پیدا کردن راه حلی برای نصب توییک های پولی بدون پرداخت پول هستید این مطلب را دنبال کنید تا به شما کمک کنیم که توییک های سیدیا را مجانی نصب کنید.
۱- قبل از هر کاری سورس http://julio.xarold.com را به سیدیا اضافه کنید تا ابزارهای مورد نیاز ما توسط این سورس اضافه شوند.
۲-پس از اضافه کردن سورس شما باید دو مورد از توییک های موجود در آن را نصب کنید. تا بتوانیم کارمان را شروع کنیم.داخل سورسی که نصب کردید بروید و توییک CyDownرا دانلود و نصب کنید.
۳-بعد از اینکه CyDown نصب شد به داخل سورس بروید و توییک Cydia Enable را نصب کنید.
۴- بعد از اینکه Cydia Enable نصب شد به صفحه هوم اسکرین گوشی خود بروید. میبایست آیکون جدیدی بر روی صفحه گوشی شما اضافه شود. بر روی آن تپ کنید تا وارد محیط آن شوید.
۵-  با باز شدن Cydia Enableلیستی از توییک های نصب شده بر روی دستگاهتان برای شما به نمایش در خواهد آمد. در لیست باز شده CyDown را پیدا کنید و آنرا فعال کنید و پس از آن در گوشه سمت چپ بر روی گزینه Apply تپ کنید.
۶-از Cydia Enable خارج شوید. به بخش ستینگ بروید و گزینه مربوط به CyDown را پیدا کنید و آنرا Enable کنید تا فعال شود و سپس گزینه های بخش Download Info را برای نمایش جزئیات به هنگام دانلود توییک ها فعال کنید.
۷-خب تبریک عرض می کنم. بخش ابتدایی کار به پایان رسیده حالا سیدیا را باز کنید. تغییرات را مشاهده خواهید کرد. برخلاف گذشته عنوان توییک های پولی از رنگ آبی به رنگ سیاه در آمد و انتهای نام آن ها آیکون یک بسته پول نمایش داده می شود. بر روی هر توییک پولی که قصد دارید دانلود کنید تپ کنید.
۸-در صفحه دانلود باز شده دیگر گزینه Purchase یا خرید نمایش داده نمی شود و گزینه Install برای شما فعال است. بر روی آن تپ کنید
۹-با تپ کردن بر روی Install در صفحه دانلود توییک های پولی پنچره ای باز می شود که دانلود توییک از سورس مربوطه برای شما انجام می شود. منتظر بمانید تا دانلود تمام شود و پنجره بسته شود.


۱۰- بعد از اینکه کار دانلود تمام شد و پنجره بسته شد مجددا بر روی گزینه  Install تپ کنید. توییک مورد نظر شما همانند گزینه های رایگان نصب می شود.
تنها نکته که باید به آن توجه کنید این است که این روش بر روی برخی از سورس ها مانند ایربلو که یک مرحله اضافه خارج از سیدیا برای فعال سازی دارند کار نمی کند.


خسته نباشید. شما با موفقیت مراحل را به پایان رساندید و حالا می توانید از نتیجه کارتان لذت ببرید. این مراحل توسط کارشناسان مجله اینترنتی سها تست شده و کاملا راه معتبری است. در صورتی که مشکلی در مراحل انجام کار دارید در بخش کامنت ها با ما در میان بگذارید تا راهنمایی های مورد نیاز انجام شود.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

اپل نیاز دارد تا به تولید یک اپلیکیشن مستقل برای Homekit بپردازد