تکنولوژی
الناز فرجی۱۳:۲۸ - ۱۳۹۴ چهارشنبه ۳۱ تير

مورد اشتباه کردن هویت ها در شبکه های اجتماعی چیز تازه ای نیست اما مورد جدید و جالبی که پیش آمده، این بود که یک شهروند اسپانیایی با نام آندرس اینستا که در مادرید زندگی میکرد، از این شبکه ی اجتماعی بیرون انداخته می شود . چون به خاطر شباهیت نامش با یک بازیکن فوتبال عوضی گرفته شده بود.
آندرس اینستا از مادرید، صاحب اکانت @ainiesta در اینستاگرام است.
آندرس اینستا از fuentealbilla کاپیتان کلوپ فوتبال بارسلونا است. اینستای قبلی در روز چهارشنبه از خواب بیدار میشود و میبیند که اینستاگرامش بلاک شده است.
برنامه به او پیام داد که " ما اکانت شما را به خاطر تخلف در شرایط استفاده غیر فعال کرده ایم " و سپس دوروز بعد دوستانش شاهد آپدیت های بازیکن فوتبال در قسمت فیدشان بودند.
آندرس اینستا که یک شهروند معمولی می باشد در medium نوشت : چند روز بعد ، فالوئر های دیگر گزارش دادند که آندرس اینستا ، بازیکن فوتبال در لیست فالوئینگشان ظاهر شد و آنها حتی فوتبال را دوست نداشتند. "
داستان به این شکل بود که بعد از پس گرفتن اکانت این فرد، اکانت او به اکانت اینستای فوتبالیست متصل می شود و تمامی افرادی که اینستای مادریدی را دنبال می کردند در لیست خود اینستای فوتبالیست را می بینند و نکته جالب اینکه دوستان اینستای بخت برگشته اصلا علاقه ای به فوتبال هم نداشتند.
تا این زمان اینستا سه بار سعی کرده بود با اینستاگرام ارتباط برقرار کند و هیچ پاسخی دریافت نکرده بود. بنابراین او نا امیدی اش را با medium در میان گذاشت. او نوشت " چیزی که مرا عذاب میدهد این است که این اتفاقات بدون هیچ توضیحی افتاد . حتی هیچ پاسخ در توئیتر از طرف اینستاگرام نیامد. من آدم معروفی نیستم و نمیخواهم باشم اما دوست ندارم چیزها از من گرفته شوند. "
5 ساعت بعد از این پست در مدیوم ، کمپانی به رحم آمد و اکانتش را به او بازگرداند. سپس بیانیه ی کوتاهی آماده کرد و سپس یک عذر خواهی. این شرکت به گیزمودو گفت : ما اشتباه کردیم و به محض اینکه از این اشتباه آگاه شدیم اکانتش را بازگرداندیم.
اما این آخر داستان نبود، او توانست اکانت خود را پس بگیرد و از آنجایی که به خاطر اینستای پولدار تر به اینستاگرام بازگردانده شده از همین حالا 5.4 فالوئر دارد.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

فیس بوک و اینستاگرم حال از دست دادن محبوبیت خود در میان کاربران