اپلیکیشن
رضا حسن زاده۲۰:۲۵ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۱ ارديبهشت

در پایان ماه مارچ WhatsApp آپدیتی ارائه کرد که به کاربران Android اجازه می داد تا بتوانند با هم تماس صوتی برقرار کنند. این نرم افزار که پیش از این صرفا یک اپلیکیشن پیام رسان بود با استقبال بسیار خوبی از طرف کاربران روبرو شده بود در همین راستا کمپانی Facebook که مالک WhatsApp نیز می باشد تصمیم گرفت تا امکان برقراری تماس صوتی را به این اپلیکیشن اضافه کند.
در پایان ماه مارچ آپدیتی برای کاربران Android ارائه شد که به آنها امکان برقراری تماس صوتی را می داد اما خبری از آپدیت برای سیتم عامل های iOS و یا Windows نبود. پس از گذشت چند هفته امروز آپدیتی در App Store برای کاربران iPhone  ارائه شد که از این پس کاربران iOS هم می توانند از این امکان استفاده کنند. البته بجز این ویژگی امکانات دیگری هم توسط این آپدیت به اپلیکیشن شما اضافه خواهد شد ، برای مثال می توان به ارسال چند ویدئو به صورت همزمان ، تغییر سایز و اندازه عکس ها قبل از ارسال ، دسترسی سریع به دوربین جهت گرفتن عکس و یا ویدئو و برخی تغییرات دیگر.
کمپانی Fcebook که به هیچ عنوان دوست ندارد محبوبیت این اپلیکیشن خود را به خطر بیندازد تصمیم گرفته بود تا این کار را مرحله به مرحله انجام دهد و به نظر می رسد پس از ارائه این ویژگی برای کاربران iPhone می بایست منتظر آپدیت جدید برای کاربران ویندوز فون باشیم.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

WhatsApp از مرز 800 میلیون کاربر فعال ماهیانه عبور کرد