تکنولوژی
مریم طاهری۱۴:۲۶ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۲ بهمن

گوگل  چندی پیش به روز رسانی جدیدی برای اپلیکیشن اندرویدی «Maps» منتشر کرده است که هدف آن تسریع در رسیدن به مکان مورد نظر می باشد.
پیاده باشید یا با اتومبیل شخصی تان یا در حال استفاده از خدمات حمل نقل عمومی؛ فرقی نمی کند. گوگل مپس راهکارهای هوشمند جدیدی را در اختیار شما قرار می دهد.
با این آپدیت جدید سه پنل مجزا با نام های «Places» و «Driving» و «Transit» به پایین اپلیکیشن اضافه شده که کاربرد های جالبی دارد.
قسمت Places به شما کمک می کند تا مکان های تفریحی و تجاری اطراف محل مورد نظرتان را ضمن مشاهده پمپ بنزین ها، کافه ها و رستوران ها پیدا کنید و حتی در لیست هایی جداگانه دسته بندی های مربوطه را در اختیار داشته باشید.

در قسمت Driving زمان تقریبی رسیدن به خانه یا محل کارتان نمایش داده می شود و وضعیت ترافیکی زنده مسیر و احتمال تاخیرهای بیشتر (مثل گیر افتادن پشت چراغ قرمز یا گره خوردن یک تقاطع در ساعاتی خاص) نیز ارائه خواهند شد.
در نهایت بخش Transit هم چگونگی رفت و آمد با وسایل حمل و نقل عمومی را بررسی کرده و نتایج را در اختیارتان قرار می دهد. گوگل با استفاده از این سیستم به شما پیشنهاد می دهد که از مترو استفاده کنید یا اتوبوس؛ اگر هم وضعیت خیلی حاد تر باشد توصیه می کند از تاکسی استفاده کنید .
آپدیت جدید «مپس» از ساعاتی پیش در گوگل پلی قرار گرفته و به مرور در مناطق مختلف جغرافیایی جهان منتشر می شود. هنوز مشخص نیست که این قابلیت  جدید چه زمانی به نسخه iOS اضافه خواهند شد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه