تکنولوژی
مصطفی طبری۱۰:۳۰ - ۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۲ مهر

بنظر می رسد اپل یک بار دیگر به دنبال غافلگیر کردن دنیای تکنولوژی باشد، البته این بار با یک حلقه هوشمند کوچک که بسیاری از ویژگی های یک گوشی آیفون را در خود دارد!
این غول تکنولوژی هفته گذشته یک پتنت را برای iRing به ثبت رساند که قادر است عکس بگیرد، پیام بدهد و زمان را به شما اعلام کند. تمام این امکانات بر روی انگشت اشاره تان قابل دسترس خواهد بود.
این حلقه هوشمند از یک نمایشگر لمسی کوچک و اپلیکیشن های مختلف بهره خواهد برد.


یک میکروفون داخلی به کاربر اجازه می دهد تا پیام های خود را بصورت متن به حلقه منتقل کنند. دوربین موحود بر روی حلقه نیز امکان ثبت عکس را می دهد. همچنین آی رینگ از سنسورهای زیستی نیز به منظور اندازه گیری ضربان قلب، سطح تعریق و حرارت برخوردار خواهد بود.


این پتنت حتی شامل تکنولوژی تشخیص الگوهای حرکتی کاربر در هنگام نوشتن به منظور ثبت دیجیتالی یادداشت های نوشته شده با دست نیز می شود.
همانند اپل واچ، این حلقه هوشمند نیز با آیفون صاحبش تعامل خواهد داشت، برای مثال با استفاده از GPS داخلی آیفون، نقشه ها را بر روی نمایشگر حلقه مشاهده خواهید کرد. در این پتنت قید شده که "استفاده از فناوری لمسی به عنوان ابزار ورود اطلاعات برای کامپیوترها و سایر دستگاه ها در طی سال های اخیر رشد فزاینده ای داشته است."
"کاربر یک دستگاه الکترونیکی خارجی را از طریق یک حلقه مجهز به نمایشگر، پردازنده، فرستنده بی سیم و منبع تغذیه قابل شارژ کنترل می کند. حلقه که بر روی یک انگشت قرار گرفته و اطلاعات را از یک انگشت دیگر دریافت می کند."
از سال 1997 که استیو جابز مرحوم به اپل بازگشت و iMac را معرفی کرد، تاکنون گجت های تولید شده توسط اپل با استقبال زیادی روبرو شده و این شرکت موفق به فروش 700 میلیون دستگاه آیفون شده است.
ماه گذشته اعلام شده بود که این شرکت کالیفرنیایی قصد عرضه یک خودروی الکتریکی را در چهار سال آینده دارد.
مَت وب، کارآفرین و مشاور اینترنتی در وب سایت اینترکانکتد می گوید"این حلقه ممکن است ویژگی های اضافی مانند نگهداری رمزهای عبور شما را نیز ارائه کند. احتمالاً iRing خاص ترین حلقه قرن 21 خواهد بود."

برچسب هاiRingApple
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

5 نکته برای اینکه اپلیکیشن های فوق العاده برای اپل واچ بسازید