تکنولوژی
الناز فرجی۱۲:۲۰ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۴ تير

این برنامه به شما کمک میکند تا بتوانید افرادی را که در همسایگی شما میتوانند با شما وقت بگذرانند را بیابید.
آیا از اینکه شبها با خود تنها باشید حوصله یتان سر رفته است و کسل میشوید؟اجازه بدهید تا دوستانتان از اینکه چه زمانی وقت آزاد دارید مطلع شوند بدون هیچ گونه احساس ناراحتی و غم.
راه اندازی زود هنگام برنامه IOS در هفته گذشته این امکان را فراهم میاورد تا کاربران وضعیت خود را در صورت بیکار بودن اعلام کنند.این برنامه 3 حالت متفاوت را دارد که شامل این موارد است:خوش گذرانی,مشغول,و حالتی بین این دو.
اگر در حالت خوش گذرانی و بیرون رفتن و یا حالت منعطف بین این دو باشید این برنامه به صورت خودکار به افرادی که در همسایگی شما هستند اعلانی(نوتیفیکیشن)ارسال میکند که میگوید شما در دسترس هستید.
وابسته به این موضوع:این عکسی است که دنبال آن بودید.پیک جوی دوربین شما را با تگ های خودکار(اتوماتیک)سازماندهی میکند.
کاربران تعیین میکنند که چه کسی میتواند عکس های آنان را مشاهده کند و در تجربه آنها سهیم شود و اینکه آن وضعیت (استاتوس)تا چه زمانی نمایش داده شود.همچنین میتوانید برای تصویر توضیحات متنی به همراه زمان دقیق و مکان عکس را اضافه کنید.
اگر چیز خاصی به ذهنتان رسید و افراد و دوستان خاصی را مد نظر داشتید میتوانید دوستان خاصی را در این پست تگ کنید.
دوستان ممکن است در پاسخ به استاتوس شما پیام خصوصی بدهند و یا از جملات و پاسخ های آماده مانند دلتنگت هستم و یا به زودی میبینمت استفاده کنند.


همچنین میتوانید با هماهنگی برنامه در گروه های خصوصی چت(مکالمه ) کنید.در گروه افراد میتوانند نوشته های یکدیگر را لایک کنند ,نظر بدهند , برای یک دیگر استیکر و اموجی بفرستند ,اجازه دهن مکان جغرافیایی آنها مشخص شود و یا ویدئو های کوتاه بفرستند.
رایگان بودن این برنامه به سازنده آن زمانی که دید هر فردی حداقل یک بار در این موقعیت قرار گرفته است الهام شد.در یک آخر هفته طولانی و بدون هیچ برنامه ریزی خاصی او در خانه تنها بود بدون کسی که بتواند با او وقت بگذراند.
چند سال قبل من خودم را به صورت غیر منتظره ای در اواخر هفته کاملا بیکار یافتم.بیشتر افرادی که به آنها پیام میدادم تا با هم باشیم یا از شهر خارج بودند برای تفریح و یا مشغول بودند.دنی ترین رهبر طراحان این برنامه این مطلب را در وبلاگ  کمپانی نوشته بود.
همینطور که گوشه ای برای خود نشسته بودم تا برای اوقات بیکاریم برنامه ای بچینم از خودم پرسیم :چه میشد اگر راه سریع تر و بهتری برای پیدا کردن افرادی که در اطرافم در دسترس هستند وجود داشت.
یکبار استیو جابز گفته بود که کامپیوتر شبیه به یک دوچرخه برای ذهن ماست _چه میشد اگر در این میان یک دوچرخه همگانی وجود داشت ؟من به شوخی آن را به شاخ گوندر برای دوستانم تشبیه کردم.که باعث شد انگیزه دیدن تمام مجموعه فیلم ارباب حلقه ها را در تمام آخر هفته پیدا کنم.اگر او وقت آزاد داشت ممکن بود پالس خاصی برای مشاهده این فیلم دریافت کرده باشد بنابراین او تصمیم گرفت که برنامه ای بسازد تا بتواند با دوستانی که در اطراف او بودند در ارتباط باشد.در حالی که تعداد برنامه هایی که به شما کمک میکند تا با دیگران در به صورت رایگان در ارتباط باشید زیاد است این کار را آسان کرده که بتوانید با افراد دورو برتان برای تفریح کردن برنامه بچینید. این برنامه را میتوانید از اینجا دانلود نمایید.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

انتخاب نام شیرینی برای نسخه جدید اندروید گوگل