تکنولوژی
الناز فرجی۱۸:۴۹ - ۱۳۹۴ شنبه ۴ مهر

برای برخی نوازنده ها کابل های مشکل دار ، آمپلیفایر های آسیب دیده و سازهای فراموش شده میتوانند به طرز عجیبی منبع خروجی صوتی خوشایندی باشند تا اجرا ها و کابوس های ضبط کردن . اما اگر خرده سنگ و ماسه ی واقعی باشد، فقط روخاک میتواند درستش کند . چنین ایده ای را در ERD در مجموعه واحد های Eurorack از مارتین هاوس میتوانید ببینید ، که جعبه ای از خاک واقعی هسته و مرکز آن است . خریداران این مدول به شدت محدود برای فراهم کردن خاک برای سازندگان از محل های خوفناک از تخفیف برخوردار میشوند . مدول the earth return distortion شامل جعبه ای خاک جنگل در مدار واحد میشود ، که بر طبق گفته های طراح ERD به کنترل ها و سیگنال ها این امکان را میدهد تا از حالت طبیعی خارج شده در حالیکه از مانع زمین خارج میشوند تقویت شوند . "
مدول ERD که مانند یک آمپلیفایر  و واحد اغتشاش با ولتاژ زمینی عمل میکند ، شامل یک پایه ی درونی ساز ، یک پایه ی بیرونی برای بردن سیگنال ها به یک آمپلیفایر قدرتمند و یک برامدگی در وسط کنترل صدا و سطح اغتشاش ، است . هاوس میگوید که جعبه ی خاک که به مدار وصل است، سیگنال های الکترومغناطیسی سرگردان را میگیرد، و که بعد بر روی صدا تاثیر میگذارد . ولی اگر خاک استفاده شده نبردش، او دو کانکشن برای تغییر مسیر به یک توده خاک بیرون مدول فراهم کرده است .
بدون اینکه ERD را در عمل ببینیم یا صدایش را بشنویم ، نمیتوانیم بگوییم چیزهایی که تبلیغ شده کار میکنند یا نه اما ضبطی ویرایش نشده از یک اسیلاتور RS-95e که از مدول گذشت قطعا در دوزی از گل قرار گرفته بود .
مدول ERD001 محدود به تولید حدود  40 تاست و حالا به قیمیت 185 دلار آماده است، اما هاوس  پیشنهاد تخفیف به آنهایی که به او نمونه های خاک از مکان های ترسناک را میدهند را عنوان کرد ( مانند سرزمین خوناشامان از ترانسیلوانیا یا ویتبی )
یک مدول محدود دیگر نیز در مجموعه در حال حاضر آماده است، و بیشتر هم سال بعد در راه است . ERD/SIR به عنوان یک واحد محاسبه ی آنالوگ /دیجیتال توصیف شده است که میتواند به عنوان یک ژنراتور شکل موج و الگوی بی نظم و تصادفی استفاده شود و با قیمت 160 دلار میاید . ژنراتور ولتاژ اتفاقی سال بعد ERD یک منبع رادیواکتیوی خواهد داشت، در حالیکه ERD/WORM کوشش میکند سینتیثایزر و وسیله ی کوتاه کردن عرض باند فرکانس رادیویی صدا باشد .

برچسب هاERDERD001WORMSIRRS 95e
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه