تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۳ شهريور

در کنار معرفی دو گوشی جدید که همگان از گوگل انتظار دارند، احتمال دارد که این شرکت با همکاری Huawei مشغول طراحی یک تبلت ۷ اینچی باشد. بنابر گزارشات این تبلت پیش از پایان سال میلادی و با ۴ گیگابایت رم عرضه خواهد شد.
برخلاف شایعات فراوانی که پیرامون دو گوشی جدید گوگل در جریان است، اطلاعات دقیقی در مورد مشخصات تبلت این شرکت در دسترس نیست. البته دیگر درست نیست که سری جدید گوشی‌های گوگل را Nexus را بنانیم و احتمالا اعضای جدید این خانواده،Pixel و Pixel XL نام می‌گیرند. طبق گفته‌ی مدیر عامل گوگل، Sundar Pichai، این شرکت قصد دارد در طراحی گوشی‌های تلفن همراه، خودرای‌تر عمل کند و این می‌تواند به آن معنی باشد که Google و Pixel نام بعدی سری جدید گوشی‌های گوگل باشد. تمامی این نشانه‌ها به ما می‌گوید که این تبلت هرچه می‌خواهد باشد، دیگر نامش Nexus نخواهد بود.

آخرین تبلت اندرویدی نوآوری که دیدیم شاید Yoga Book لنوو بوده باشد. متاسفانه خوده شرکت گوگل نیز در بخش تبلت با اقبال عمومی چندانی رو به رو نشده است. تنها شاید Nexus 7 بوده باشد که همگی مجددا آرزوی تبلتی ارزان، باتری مناسب، طراحی زیبا و اندازه‌ی مناسبی همانند آن را از گوگل طلب کنند.
انتظار می‌رود گوگل در تاریخ 4ام اکتبر ماه آینده، طی برگزاری رویدادی از سری‌ جدید گوشی‌‌های خود و همین‌طور هدست Daydream VR، دانگل Chromecast 4K  و احتمالا تبلت جدید خود نیز رونمایی کند.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

رونمایی از تبلت هوآویMediaPad M2 در فرانسه