پوشیدنی
الناز فرجی۲۳:۴۷ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۱۴ خرداد

از زمانی که ساعت اپل در سپتامبر گذشته معرفی شد ،  مورد علاقه ی بسیاری از کاربران صنعت تکنولوژی قرار گرفت که حالا در معرض فروش و آماده خریدن است. چرا باید برای خریدنش علاقه مند باشید؟

طراحی ساعت اپل

چه از اپل متتفر باشید و چه دوستش داشته باشید باید اقرار کنید که محصولات زیبایی میسازد. نگاهی به ویدئو های تبلیغاتی بیندازید که درباره ی ساعت اپل است و دقت و توجهی را که در تولید آلومینیوم و فلز آهن قسمت مچ آن به کار رفته را مشاهده کنید. وسایل پوشیدنی اندروید نسبتا در مقایسه  با این محصول ابتدایی به نظر میرسند.


ساعت اپل همچنین ویژگی های طراحی خاصی دارد که باعث پیروزی اش در رقابت میشود. مثلا یک ویژگی لمسی تحمیلی ( که انگار در آی فون بعدی نیز قرار است استفاده شود) که به سطوخ مختلفی از فشار, واکنش نشان میدهد که در چنین وسیله ی کوچکی بسیار آسان است. بازخورد لمسی یکپارچه به ضربه های آهسته ی شما واکنش نشان میدهد و میتواند مانند یک سیستم اطلاع رسانی (نوتیفیکیشن) هوشمند عمل کند.
راس(قسمت بالایی) دیجیتالی اش هم بسیار مهم است. که به شما اجازه ی چرخاندن و بالا و پایین بردن و زوم کردن را میدهد بدون اینکه با انگشتانتان کل صفحه ی کوچکش را بپوشانید. قسمت نرم افزاری اش هم به تمیزی و دقت قسمت سخت افزاری اش است. و این خیلی بیشتر از نسخه ی کوچک شده ی IOS برای تبلت ها و موبایل ها است.

ساعت اپل برای سلامتی و تناسب اندام

وسایل بسیاری وجود دارند که به شما کمک میکنند قدم هایتان را بشمارید و خوابتان را پی گیری کنید ولی مزایای ساعت اپل به گونه ای است که چه یک یاد آوری کننده ای بخواهید که شما را بیدار کند و 30 دقیقه قدم بزنید یا اینکه دائما به باشگاه بروید نیازتان را تامین میکند. زنگ های فعالیت راهی ساده ولی موثر برای کمک به شما در انجام دادن کارهای هر روزتان است.


سنسور ضربان قلب جریان پیچیده ای است که در خیلی از دنبال کننده ها ی تناسب اندام  پیدا نمکنید-معمولا باید با یک مانیتور و جریان متصل به قفسه ی سینه تان اطلاعات لازم را بدست آورید- و گویا اپل میخواهد سنسور های بیشتر و کارامد تری در آینده اضافه کند.
ساعت اپل همچنین دارای یک برنامه ورزشی است که میتوانید برای پی گیری ورزش های سخت تر از آن استفاده کنید. - و تلاش بر این است که قابل استفاده برای همه ی مردم, با هر برنامه ی ورزشی باشد .از قابلیت های آن نشان دادن زمان سپری شده، فاصله، کالری، آهنگ حرکت و سرعت است. گرچه برخی از آن متریک ها وابسته به اطلاعات جمع شده توسط اتصالIPHONE شده است.

برنامه های ساعت اپل

IOS تا زمانی که حرف برنامه ها باشد پیشتاز است : اولین فروشگاه برنامه موبایل بود که شروع به کار کرد . بیشترین برنامه های تازه برای IPHONE و IPAD توزیع شدند. ( که Meerkat و Periscope جدید ترین نمونه ها هستند) . با طراحان و توسعه دهندگانی که دارد هرگز در زمینه ی برنامه ها کم نمی آورد.
با هشدار های سریع، نوتیفیکیشن ها و پیچیدگی ها (ویجت های کوچک) آماده برای توسعه دهندگان ، اپل به وضوح فکر زیادی برای این گذاشته که چگونه برنامه های کاربردی(برنامه ها ) باید در دنیای گجت جدید کار کنند.  برنامه های کاربردی داخلی و OS ها, با اضافه کردن سر دیجیتالی و لمس تحمیلی به قابلیت هایی UI تحسین برانگیزند.


بعضی از برنامه هایی را که در حال حاضر قابل تهیه یا در دست توسعه اند را در نظر بگیرید: میتوانید درب اتاق هتلتان را باز کنید، ماشینتان را پیدا کنید، درب ورودی پروازتان(گیت) را در فرودگاه چک کنید و چیزهای دیگر. اینها چیزهایی هستند که خیلی بیشتر از دریافت ساده ی اعلان ها در موبایلتان است و ساعت اپل به این منظور خیلی مطلوب و خواستنی است.

ارتباطات:ساعت اپل و ایفون شما

ساعت اپل با بسیاری برنامه تاثیر گذار ارتباطی آمده است که بسیار خاص هستند.برای مثال شما میتولنید یک طرح نقاشی سریع برای یکی از مخاطبین خود بفرستید(البته با در نظر گرفتن اینکه مخاطب نیز ساعت اپل را داشته باشد)میتوانید یک شکلک بزرگ ارسال کنید,یک سری از ضربه ها و حتی ضربان قلب خودتان را بفرستید(انتخاب تنظیمات به صورت دستی به راحتی قابل انجام است.)همه این گزینه ها علاوه بر وجود فیس بوک و پیام رسان و بسیاری از برنامه های دیگر در گوشی و ساعت هوشمندتان است.همچنین میتوانید تماس های دریافتی خود را با ساعتتان بگیرید و یا موقعیت خود را اعلام کنید و یاپیام صوتی بگذارید و بسیاری چیز های دیگر.


دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

5 نکته برای اینکه اپلیکیشن های فوق العاده برای اپل واچ بسازید