موبایل و تبلت
مصطفی طبری۱۶:۵۷ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۲۹ تير

تبلت ها از زمان حضور در بازار همواره کمتر از گوشی های هوشمند مورد علاقه بوده اند. به گزارش Amid میزان فروش تبلت ها ضعیف بوده و اکنون به راحتی نمی توان یک تبلت پرچمدار را در بازار پیدا کرد. سامسونگ در سال گذشته چند مدل تبلت را روانه بازار کرد و برای سال جاری نیز تبلت های Galaxy Tab A و Galaxy Tab E را در نظر گرفته است. همچنین ماه هاست که صحبت هایی از Galaxy Tab S2 می شود و حالا دیگر صبورترین کاربران نیز می خواهند بدانند این تبلت بالاخره کی وارد بازار می شود.
یک گزارش جدید حاکی از آن است که جانشین گلکسی تب اس سال گذشته احتمالاً در هفته آینده رونمایی خواهد شد. این تبلت در دو نسخه 8 و 9.7 اینچی عرضه خواهد شد و سامسونگ این بار از نسبت تصویر 4:3 استفاده کرده است. این گزارش می تواند صحت داشته باشد چرا که اگر سامسونگ عرضه این تبلت را بیش از این به تاخیر بیندازد ممکن است تحت تاثیر معرفی گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج پلاس، آنطور که باید مخاطب جذب نکند.
در کنار این گزارش، دو تصویر جدید از این تبلت نیز منتشر شده که با تصاویر قبلی از جمله تصویری که از اتحادیه نظارتی چین درز پیدا کرد، مطابقت دارد. بنظر می رسد سامسونگ فلاش LED دوربین پشتی را به علت کاهش هزینه ها حذف کرده است. باتوجه به قیمت 440 و 650 دلاری(برای نسخه LTE) این حرکت منطقی بنظر می رسد. همچنین هر دو نسخه مشکی و سفید این تبلت با فریم ساده عرضه می شوند و مانند سال گذشته از رنگ برنزی بهره نخواهند برد.
سری Galaxy Tab S2 از نمایشگر Super AMOLED با وضوح 2048 x 1536  پیکسل، چیپست Exynos سری 7، سه گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از microSD و اندروید Lollipop عرضه خواهد شد. علاوه بر این، ضخامت 5.4 میلی متری، نسبت تصویر جدید، سنسور تشخیص اثرانگشت، رابط کاربری تاچ ویز آپدیت شده و بدنه فلزی یکپارچه از مواردی هستند که می توان در این تبلت انتظار داشت.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

تبلت سامسونگGalaxy Tab S2 معرفی شد