نرم افزار
مصطفی طبری۲۳:۱۰ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۵ مرداد

به گزارش روییتر دو تن از کارمندان سابق موسسه امنیتی Kaspersky Labs واقع در شهر مسکوی روسیه، کارفرمایان قبلی خود را متهم کرده اند که با طراحی بدافزارهای مخصوصی، رقبای خودشان را فریب داده و باعث می شدند فایل های مهم و سالم کاربران علامت گذاری شده و یا در حالت قرنتینه قرار بگیرد. اگر این موضوع صحت داشته باشد کاسپرسکی از اعتماد کاربرانش سوء استفاده کرده است.
براساس خبرهای اخیر، Kaspersky بدافزاری را توسعه داده که درون فایل های مهم موجود در کامپیوتر کاربران، کدهای آلوده ای را قرار داده و علامت گذاری می شوند. سپس این فایل ها می توانند به اشتباه قرنتینه و یا حتی پاک شوند.
این احتمال وجود دارد که بدافزار مذکور کار یکی از بنبانگذاران کاسپرسکی، Eugene Kaspersky باشد. وی افرادی که با تقلید از سیستم آنتی ویروس وی، محصولات خودشان را روانه بازار می کنند متهم کرده و قصد دارد با این کار از آنها انتقام بگیرد. منبعی که این خبر را به روییتر داده می گوید، این کار فقط کمپانی ها کپی کننده را تحت تاثیر قرار نداده و موجب مشکلات زیادی برای کاربران کامپیوتر هم می شود.
البته Kaspersky Labs قطعاً چنین اتهاماتی را رد نموده و اظهار داشته: کمپانی ما هیچگاه کمپینی مخفی برای فریب دادن رقبایش راه اندازی نکرده است. این اقدامات غیراخلاقی، تقلب کارانه و غیرقانونی می باشند و هیچگاه توسط ما مورد حمایت نیستند.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

هکر ها ویروسی را از دسته تروجان های مخرب با نام "پاداش" برنامه نویسی کردند