تکنولوژی
الناز فرجی۱۴:۳۰ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۱ تير

من دچار کابوسی دائمی هستم که تقریبا شبیه سکانس کوسه در خانه ی مجلل آن مرد در فیلم ace ventura:pet detective   است. کافی است بگویم، یک سطح زمین سه بعدی وجود دارد که به شما این احساس را میدهد که گویی در حال قدم زمین بر روی آب هستید. و اگر میخواهید احساس کنید که وسط دلفین ها زندگی میکنید، شرکتی وجود دارد که میتواند این کار را برای شما انجام دهد به شرطی که در امارات زندگی کنید.


شرکت طراحی داخلی Imperial Interiors دوبی متخصص زمین 3 بعدی است. و تم های دیگری هم به غیر از تم های آبی ارائه میدهند. (گرچه بیشترشان آبی اند ) . نشستن بر روی بستری از گلهای رز، وانمود کردن به وارد شدن به اتاقی پر از سکه مانند اسکرج مک داک  یا رفتن بر روی پل باریک آجری.
سطوح زمین اپوکسی شامل یک وسیله ی به کار اندازنده، یک سطح زمین تراز شده(سیمان تعدیل شده ی پلمیر که به آب زیادی نیاز ندارد) ، تصویر انتخابیتان ، پلیمر شفاف و جلای محافظ میشود. کمپانی میگوید که زمینتان باید مقاوم باشد واینکه  دود های مضر نخواهد داشت. سرانجام این شرکت برای شما با موزاییک تصاویر سه بعدی خواهد ساخت. با توجه به فاکتور ها، قیمت اینکار حدود 100 تا 550 دلار بر حسب متر مربع میشود. برای مقایسه بیشتر کف سازی فروشگاه بهبود و ساخت خانه ، حدود 4 دلار بر حسب هر فوت مربع میشود.


و این شرکت میتواند این طرح ها ی عمقی را در جاهای دیگری از خانه هم اجرا کند. شما میتوانید تصاویر سه بعدی را بر روی دیوار ها یا میز ها داشته باشید. و حتی میتوانید سقف خود را هم با اشکال عجیب بپوشانید. به بالا نگاه کنید و ستارگان، ماه ها ، شبدر ها و یا هر علامت خوش شانسی که دوست دارید. دنیا صرف شماست و احتمالا میتوانید تصویر آن را هم بر روی کف خانه تان داشته باشید


دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Jason Bourne با استفاده از فیلم سه بعدی ، به ایجاد سرگیجه در میان تماشاچیان سینما در چین منجر شده است