موبایل و تبلت
سید سجاد احمدی۱۸:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۴ تير

اگر از آن دسته طرفداران آیفونی هستید که با آمدن سری جدید در کمترین زمان ممکن آن را تهیه می کنید این بار برای آیفون 7 می توانید حتی به پیشواز بروید(!)، با انتشار رسمی هم دیگر نیازی نیست نگران آسیب دیدن بدنه یا حتی صفحه نمایش آن باشید.


شرکتِ OPPOMART نه یک نمونه قاب بلکه هفده نوع مختلف قاب برای iphone 7 و iphone 7 Plus طراحی کرده است. بیشتر قاب ها مربوط به iphone 7 توسط شرکت رسماً منتشر شده و آن هایی که برای iphone 7 Pluse طراحی شده اند پیشفروش می شوند.
حتی محافظ صفحه نمایش گرمادیده نیز برای هر دوی این مدل ها از هم اکنون در دسترس است.
این کیس ها و محافظ های صفحه نمایش می توانند دید خوبی نسبت به طراحی ظاهری دستگاه به شما بدهند، هم سایز گوشی و هم اندازه های صفحه نمایش. چیزی که از کاورهای iphone 7 plus می توان برداشت کرد این است که این گوشی از دو دوربین پشتی برخوردار است در صورتی که iphone 7 یک دوربین دارد.


همچنین نسخه 7 plus در پشت قاب اسپیکر داشته اما در نسخه استاندارد چنین چیزی دیده نمی شود. Touch id مانند نمونه های گذشته جلوی دستگاه و دقیقاً در زیر صفحه نمایش جای گرفته است.


با اینکه قیمت این قاب ها به طور باورنکردنی پایین هستند(از 2.99 تا 19.99 دلار) به شما پیشنهاد می کنیم اگر عجله ندارید تا انتشار نهایی صبر کنید.


برچسب هاIPHONE 7Accessories
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

انتشار خبر جدید از قیمت و ویژگی های آی فون 7