تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۱۶:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۸ شهريور

افراد همچنین می توانند از تلفن های خود برای خرید از دستگاه فروش خودکار محصولات استفاده کنند.
اپل ممکن است یک ویژگی اضافی برای گوشی بعدی خود در نظر بگیرد که به افرادی که در ژاپن زندگی می کنند اختصاص داده می شود. با توجه به Bloomberg ، این غول تکنولوژی در نظر دارد تا به اضافه کردن ویژگی پشتیبانی پرداخت با ضربه زدت برای سیستم متروی گسترده ی این کشور بپردازد. به منظور رسیدن به این هدف، آن ها دستگاه های را به تراشه های FeliCa مجهز خواهند کرد، که یک استاندارد توسعه ی یافته ی پرداخت با یک ضربه ی سونی برای موبایل ها در کشور می باشد. می توانید FeliCa را به عنوان محصولی که از ارزش یکسان در مقایسه با NFC در ژاپن برخوردار است، در نظر بگیرید، به جز این که افراد بیشتری از آن استفاده میکنند.
از آن جایی که این ویژگی ممکن است همچنین نیاز به قابلیت ذخیره کردن کارت های انتقال مجازی به اپلیکیشن Wallet داشته باشد، بر اساس گزارش ها، اپل، در حال مذاکرده با تهیه کنندگان می باشد. عرضه ی این ویژگی به همراه تلفن بعدی به موفقیت این گفتگوها بستگی دارد. اگر Cupertino در دستیابی به یک توافق موفقیت آمیز با شکست روبرو شود، باید عرضه ی این ویژگی با تاخیر روبرو شود.
با نصب کردن تراشه ی FeliCa ، اپل همچنین یک روش سریع در اختیار افراد قرار می دهد تا بتوانند به خرید از دستگاه های فروش خودکار (وندینگ ماشین) و فروشگاه های بی دردسر در کشور بپردازند. این تراشه ها، همچنین می توانند به ذخیره کردن پول های الکترونیکی پرداخته و این تکنولوژی می تواند به پردازش فرآیند پرداخت در 0.1 ثانیه بپردازد، که بسیار سریع تر از زمانی است که برای تایید در Apple Pay و روند پرداخت پول مورد نیاز است.
در حالی که این اطلاعات به خصوص ممکن است، در حالی که شما در بخش دیگری از جهان زندگی می کنید، برای شما به این اندازه جالب نباشد، تعدادی شایعه به بیرون درز پیدا کرده اند که در هر صورت تا رویداد ماه سپتامبر میتواند شما را در جریان بگذارد. به عنوان مثال، در همین بخش از Bloomberg ، مطالب منتشر شده به این نکته اشاره می کنند که آیفون بعدی ممکن است کلا از کلید خانه برخوردار نباشد تا بتواند تمرکز بیشتری بر روی صفحه نمایش داشته باشد.

برچسب هاApple Pay
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

تمام چیزهایی که در کنفرانسWWDC 2015 اپل معرفی شد