تکنولوژی
مصطفی طبری۱۷:۵۵ - ۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۴ تير

دوربین های قدیمی فیلمبرداری تمایل دارند بار دیگر در دنیای دیجیتالی ما خودنمایی کنند. یکی از بهترین مواردی که این روزها می توانید پیدا کنید Lumenati Cinematic Smartcase می باشد که یک محفظه برای آیفون 6 است تا آن را به یک دوربین قدیمی Super 8 تبدیل کند.
CS1 که روز دوشنبه کمپینی را برای جذب سرمایه 75 هزار دلاری خود راه انداخته است، قصد دارد تا به لطف دسته، منظره یاب همزمان و پشتیبانی از لنزهای مختلف، به فیلمسازان امکان فیلمبرداری بهتر با آیفون 6 را بدهد.
این ابزار در واقع شما را به دوران دوربین های فیلمی 8 میلی متری برمی گرداند. برای شورع فیلمبرداری کافیست آیفون 6 خود را در محفظه مخصوص قرار داده، ماشه را کشیده و آن را نگه دارید و برای متوقف کردن عمل ضبط نیز کاقیست آن را رها کنید!
ارگونومی خوب این کیس باعث می شود تا فیلم هایی با لرزش کمتر ضبط کنید. همچنین به لطف کفشگ مخصوص، CS1 به شما اجازه می دهد تا لوازم جانبی مختلف نظیر میکروفون، نور و دستگیره را به آن اضافه کنید.
کسانی که در این کمپین از CS1 حمایت کنند می توانند این کیس را به همراه یک لنز واید و تمیزکننده لنز با قیمت 150 دلار خریداری کنند. گفتنی است که ارزش واقعی این مجموعه پس از عرضه عمومی در حدود 250 دلار خواهد بود.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

اپلیکیشن هنگ‌اوت را با ویژگی‌های جدید، به‌روزرسانی کنید