موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۸ شهريور

۹ دلار دیگر نیاز است اگر کاربران در حال حاضر آداپتور ندارند.
اپل دیگر آداپتور جک هدفون ۳.۵ میلی متری را در جعبه‌های آیفون قرار نمی‌دهد. به نظر می‌رسد این اقدام در سه مدل آیفون جدید که چهارشنبه معرفی شدند، عملی می‌شود – iPhone XS ،iPhone XS Max و iPhone XR - همینطور مدل‌های قدیمی‌تر iPhone 8 و iPhone 7 هم شامل می‌شوند.
پس از رویداد اپل در کالیفرنیا در روز چهارشنبه، این شرکت iPhone SE و iPhone 6S، همراه با iPhone X سال قبل را از وب‌سایت خود حذف کرد، پس به نظر می‌رسد اپل تولید آخرین مدل موبایل‌هایش با جک هدفون  ۳.۵ میلی متری را از خط تولیدش خاتمه دهد.
اما اپل همچنان فروش آداپتور هدفون با قیمت ۹ دلار را بر روی وب‌سایتش ادامه می‌دهد. محدوده‌ی قیمتی آیفون‌های جدید از ۷۴۹ دلار برای iPhone XR با نمایشگر LCD و سیستم دوربین کمتر پیشرفته تا ۱۴۴۹ دلار برای iPhone XS Max با ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی است. گوشی‌های جدید همراه با یک جفت ایرفون‌های مبتنی بر لایتینگ خواهند بود.
چندین تولید‌کننده‌ی دیگر گوشی‌های هوشمند نیز در طول این سال‌ها جک هدفون را حذف کردند، از جمله می‌توان Essential را نام برد. این روند از سوی برخی کاربران گوشی‌های هوشمند مورد انتقاد قرار گرفت، اما در مورد اپل، این اقدام تاثیر قابل توجهی بر فروش‌ها نداشت.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه