ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۱۳ آبان

سرپرست اتحادیه‌ی تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: آیین‌نامه‌ی ساماندهی تاکسی‌های اینترنتی به زودی نهایی می‌شود.
مرتضی ضامنی، سرپرست اتحادیه‌ی تاکسیرانی‌های شهری کشور در حاشیه‌ی بازدید از غرفه خبرگزاری آنا و در گفت‌وگو با خبرنگار آنا اظهار کرد: با یک پدیده‌ی دو وجهی روبه‌رو هستیم. از سویی مقرراتی که در کشور حاکم است همه موظف به رعایت قوانین و مقررات هستند و بحث دیگر استفاده از تکنولوژی‌های نوین است که در هر فضای کسب‌وکاری خدمات بهتری را در آن حوزه به شهروندان ارائه دهد.
وی افزود: متاسفانه فعالیتی که هم‌اکنون در کشور در حال انجام است، چارچوب‌های کلی و لازم را در بر ندارد، به طوری که در چند روز گذشته در جراید مشاهده کردیم که برخی رانندگان اعمالی را انجام دادند که موجب آزردگی خاطر جامعه شده است.
ضامنی یادآور شد: به منظور بهبود عملکرد رانندگان حرفه‌ای و استفاده‌کنندگان از این پروژه‌ها در چارچوب قوانین و مقررات، دستورالعمل‌هایی باید تنظیم می‌شد که هم‌اکنون در اتحادیه‌ی تاکسیرانی‌های شهری با همکاری حوزه‌ی مجازی تاکسی اینترنتی پیش‌نویس فعالیت تاکسیرانی اینترنتی را آماده کرده و آن را به شورای عالی ترافیک وزارت کشور ارسال کردیم.
وی افزود: این پیش‌نویس در کمیته‌ی فنی شورای ترافیک در حال بررسی و رسیدگی است که امیدواریم با تصویب و ابلاغ این دستورالعمل، شاهد ارائه‌ی خدمات هرچه بیشتر به مصرف‌کنندگان باشیم.
ضامنی ادامه داد: امیدواریم این دستورالعمل قانون ایمن و مطمئنی باشد که شهروندان بتوانند از آن استفاده کنند.
وی همچنین در مورد قیمت‌گذاری خدمات این تاکسی‌ها گفت: قیمت‌گذاری خدمات این تاکسی‌ها براساس آیین‌نامه‌ی پیشنهادی در شورای شهر تهران است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه