ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۷ مرداد

به گزارش ایلنا، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از کاهش ۴ درصدی شکاف جنسیتی در اقتصاد دیجیتال خبر داد.
معصومه ابتکار، در همایش بین‌المللی نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در توانمندسازی زنان گفت: طرح توان‌افزایی زنان یکی از مسائل مهم است که وزارت ارتباطات و به خصوص وزیر جوان ارتباطات با بهره‌گیری فناوری اطلاعات توانسته تا در این زمینه حمایت‌های خوبی داشته باشد.
وی اظهار داشت: طرح توان‌افزایی زنان یکی از مسائل مهم است که وزارت ارتباطات و به خصوص وزیر جوان ارتباطات با بهره‌گیری فناوری اطلاعات توانسته تا در این زمینه حمایت‌های خوبی داشته باشد.
وی ادامه داد: یکی از اتفاقات خوب در کشور کاهش۴ درصدی شکاف جنسیتی در اقتصاد دیجیتال است که نشانگر افزایش سطح دسترسی زنان و مشارکت آن‌ها در صنعت فناوری اطلاعات دارد.
ابتکار با اشاره به طرح گفت‌وگوی خانواده‌ها، تصریح کرد: هدف طرح ملی گفت‌وگوی خانواده، توان‌افزایی خانواده‌ها و تقویت ارتباطات برای حل مشکلات به منظور افزایش تاب‌آوری است و در همین زمینه نیز فناوری اطلاعات و ارتباطات و به خصوص اینترنت می‌تواند به مردم کمک کند.
معاون رئیس جمهور در امور زنان تاکید کرد: صبح امروز در مجلس شورای اسلامی حضور داشتم و لایحه‌ی حمایت از کودکان و نوجوانان در دستور کار مجلس است و یکی از مسائل آن نیز حمایت از جوانان در فضای مجازی به منظور کاهش جرائم و استفاده صحیح از فضای مجازی توسط قشر جوان جامعه است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه