نرم افزار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۵ آذر

در حال حاضر شرکت Salesforce، ابزار LiveMessage را برای نماینده‌ی سرویس‌ها به منظور برقراری ارتباط بهتر با مشتریان در بسیاری از سرویس‌های پیام‌رسان عمومیت می‌دهد. این محصول اکنون در بازار عرضه شده و به طور متداول از SMS و Facebook Messenger پشتیبانی می‌کند. علاوه بر آن، سرمایه‌گذاری صورت گرفته شامل ارائه‌ی یک ربات مبتنی بر رایانش ابری است که به برند‌ها اجازه می‌دهد تا عملیات مبتنی بر قوانین را به سادگی پیاده‌سازی نمایند. با گذشت زمان، LiveMessage نیز از ربات‌های third party پشتیبانی خواهد کرد که در کسب‌وکار‌ها به منظور افزایش تجربه‌ی مشتری، مورد استفاده قرار می‌گیرد.
به نظر می‌رسد وعده‌ی LiveMessage  نسبتا ساده باشد که تمام پیام‌های مشتریان آنلاین را در یک منطقه متمرکز نموده و نمایندگان سرویس‌ها، می‌توانند آن‌ها را مدیریت کرده و به تک تک‌شان پاسخ دهند. این امر می‌تواند به ساده‌سازی گردش کار کمک کند. همانطور که می‌دانید، پیام دادن فعالیتی‌‌ است که مردم مدام با تلفن‌های همراه خود انجام می‌دهند. روزانه هشتاد میلیارد پیام ارسال می‌شود و این تعداد همچنان در حال رشد است. این در حالی است که مصرف‌کنندگان می‌خواهند به برندها به همان شیوه که با خانواده و دوستان خود در ارتباط‌اند پیام دهند، چراکه آن شیوه سریع‌تر، شخصی‌تر و راحت‌تر به نظر می‌رسد.
امروز راه‌اندازی LiveMessage،  وعده Salesforce را در Dreamforce برآورده می‌کند. این شرکت ادعا کرده است که دید شرکت‌های مشتری خود را ۳۶۰ درجه در هر کانال تغییر خواهد داد. به عنوان مثال شرکت Salesforce در حال وارد شدن به messenger game است. طبیعی‌ است که در مورد ربات‌ها سوالاتی مطرح می‌شود. پاسخ بسیار ساده است. LiveMessage مکانی برای استقرار ربات‌ها خواهد شد، بدین معنا که در ابتدا، این شرکت برندها را قادر می‌سازد از ربات‌های مبتنی بر رایانش ابری‌اش استفاده نمایند. لازم به ذکر است، ربات‌ها برای ارائه‌ی اتوماسیون ساده‌ی مبتنی بر قوانینی مانند جمع‌آوری و نمایش داده، پرسش و پاسخ و مواردی از این دست طراحی شده‌اند.

برچسب هاSalesforceLiveMessage
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

سرویس LiveMessage شرکت Salesforce ارتباط مشتریان با ارائه‌دهندگان سرویس را تسهیل می‌بخشد