امنیت
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۱۳ خرداد

Cisco و IBM اعلام کردند با هدف مقابله با موج فزاینده‌ی جرایم سایبری که به نظر می‌رسد به طور سرسام‌آوری در حال رشد هستند، همکاری جدیدی را با یکدیگر آغاز می‌کنند. این دو شرکت افزودند قصد ادغام بیشتر محصولات و سیستم‌های مشتریان خود را دارند تا مدیریت تهدیدات سایبری را آسان‌تر نمایند. همچنین تیم‌های تحقیقاتی امنیتی آن‌ها نیز همکاری خود را آغاز کرده‌اند.
اساسا این شرکت‌ها دنیایی از ابزارها و خدمات به منظور مبارزه با این جرایم طراحی کرده‌اند، اما قادر به برقراری ارتباطی مفید با یکدیگر نیستند و شکاف‌هایی ایجاد می‌شود که توسط نیروهای خارجی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند. به دنبال بروز پیچیدگی در مبارزه با جرایم سایبری، IBM و Cisco قصد ساده کردن این مبارزه را دارند. با استناد به آمار و ارقام  Cybersecurity Ventures،  انتظار می‌رود جرایم سایبری تا سال 2021 به طور سالانه 6 تریلیون دلار هزینه داشته باشد.
Marc van Zadelhoff مدیر کل امنیت IBM در بیانیه‌ای اظهار داشت IBM یکی از حامیان همکاری باز و به اشتراک‌گذاری تهدیدات موجود در امنیت سایبری برای تغییر اقتصاد مجرمان است. این شرکت‌ها همچنین اضافه کردند که به طور ویژه بر روی نیاز به امنیت بهتر برای سرویس‌های رایانش ابری کار خواهند کرد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه